تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803499602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع 15 هزار سبد غذايي بين مددجويان کميته امداد خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۹:۲۱ب.ظ)
توزيع 15 هزار سبد غذايي بين مددجويان کميته امداد خراسان جنوبي مديرکل کميته امداد امام خميني(ره)خراسان جنوبي از توزيع 15 هزار سبدغذايي بين مددجويان و محرومين استان در ايام ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جواد رضوي اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته مردم بيش از يک ميليارد و 705 ميليون تومان به کميته امداد استان کمک کرده اند.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ايام ماه مبارک رمضان سال گذشته، بيان داشت: سال گذشته دو هزار و 800 حامي براي ايتام تحت حمايت اين نهاد جذب شدند.
وي با اشاره به جمع آوري 296 ميليون تومان فطريه و کفارات در رمضان سال گذشته عنوان کرد: بيش از 921 ميليون تومان کمک براي اطعام و افطاري مددجويان و نيازمندان جمع آوري شد.
رضوي از توزيع 10 هزار و 160 سبد غذايي در سال گذشته با اعتبار 423 ميليون تومان خبر داد و بيان کرد: پيش بيني شده امسال بيش از 15 هزار سبد غذايي بين مددجويان و نيازمند توزيع شود.
وي با اشاره به اجراي طرح مفتاح الجنه در سطح استان تصريح کرد: در سال گذشته در قالب اين طرح در ايام ماه مبارک رمضان از 696خانواده توسط مسئولان و خيرين سرکشي و 57 ميليون تومان نيز کمک رساني به خانواده ها انجام شد.
مديرکل کميته امداد خراسان جنوبي عنوان کرد: طرح مفتاح الجنه امسال هدفمند تر و بر اساس توانايي هاي خيرين و نياز خانواده ها دنبال خواهد شد.
وي از برپايي جشن رمضان در محل نمايشگاه بين المللي بيرجند خبر داد و افزود: اين جشن از 20 تا 24 تيرماه با بيش از 20 غرفه براي نمايش توانمندي هاي و فروش کالاهاي مددجويان برپا خواهد شد.
رضوي ادامه داد: در هر شهرستان يک شب يک نشست محوري با حضور مسؤولان کميته امداد و مسؤولان محلي در ايام ماه مبارک رمضان برگزار مي شود.
وي در ادامه خواستار حمايت خيرين از طرح شفا و محسنين در استان شد و بيان کرد: در طرح محسنين خانواده‌هايي که سرپرست خانوار دچار بيماري هستند حمايت مي شوند.
رضوي با بيان اينکه آمار بيماران صعب العلاج در استان نگران کننده است، بيان کرد: خانواده هاي اين بيماران که اصولا سرپرستان خانوار هستند نيازمند کمک رساني هستند.
وي با اشاره به اينکه 15هزار بيمارصعب العلاج در کل کشور شناسايي شده است، گفت: يک هزار و 560 نفر از اين تعداد در خراسان جنوبي شناسايي شده اند.
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) خراسان جنوبي بيان داشت: خراسان جنوبي يک درصد جمعيت کشور را دارد اما 10 درصد بيماران صعب العلاج در اين استان شناسايي شده‌اند.
رضوي از جمع آوري 868 ميليون تومان صدقه دراستان طي سه ماهه نخست امسال خبر داد و بيان داشت: اين رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.
وي تعداد مشترکان صدقات استان را 130 هزار و 170 اعلام کرد و گفت: دو هزار و 500 مشترک جديد از ابتداي سال جاري تاکنون جذب شده‌اند.
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) خراسان جنوبي تعداد مشترکين طرح هاي مختلف کميته امداد استان را 147 هزار و 420 نفر ذکر کرد و افزود: مردم استان ماهيانه يک ‌ميليارد و 89 ميليون تومان به اين نهاد کمک کرده‌اند.
رضوي با بيان اينکه سه هزار و851 يتيم تحت پوشش کميته امداد هستند، تصريح کرد: در حال حاضر 15 هزار و 46 حامي از ايتام زير پوشش حمايت مي‌کنند.
وي با بيان اينکه دو هزار و 545 نفر از ايتام استان زير 18 سال سن دارند، گفت: در سه ماهه نخست امسال حاميان بيش از 802 ميليون تومان به ايتان تحت حمايت کمک کرده اند.
مديرکل کميته امداد خراسان جنوبي مجموع درآمدهاي کميته امداد در سه ماهه نخست امسال را 32 ميليارد و 680 ميليون ريال عنوان کرد و ادامه داد: اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 105 درصد افزايش داشته است.
وي بيان داشت: مردم استان در سال گذشته نيز 17 ميليارد و 556 ميليون تومان در حوزه هاي مختلف زکات، صدقات، کمک‌هاي نقدي و غير‌نقدي به کميته امداد استان کمک کرده اند.
وي ميانگين کمکهاي مردمي به کميته امداد در کشور را 19 هزار تومان ذکر کرد و گفت: در خراسان جنوبي علي رغم محروميت ها اين ميانگين حدود 24 هزار تومان است.
رضوي از رشد 90 درصدي وجوهات زکات در سه ماهه نخست سال جاري خبر داد و بيان کرد: طي اين مدت 482 ميليون تومان از محل عوايد زکات جمع‌آوري شده است.
وي با اشاره به اجراي 493 پروژه از محل جمع آوري زکات در سطح استان گفت: از ابتداي تاسيس ستاد زکات در استان تا کنون هفت ميليارد و 400 ميليون تومان زکات جمع آوري شده است.
مديرکل کميته امداد خراسان جنوبي از راه اندازي 19مرکز نيکوکاري از رمضان سال گذشته تاکنون در استان خبر داد و افزود: اين مراکز بيش از يک ميليارد تومان درآمد داشته اند.
به گفته وي کمک هاي جمع آوري شده در مراکز نيکوکاري توسط معتمدين محل بين نيازمندان همان منطقه توزيع مي شود.
وي تصريح کرد: همچنين در سال گذشته از خدمات هشت گروه جهادي براي کمک به مددجويان کميته امداد استان استفاده شده که در قالب آن بيش از 500 ميليون تومان براي مددجويان منفعت داشته است.
رضوي از همکاري 23 موسسه خيريه با کميته امداد استان خبر داد و بيان داشت:سال گذشته از طريق اين موسسات دو ميليارد و 300 ميليون تومان به مددجويان اين نهاد کمک شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن