تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه قضا در عربستان یک فعال حقوق بشر را به 15 سال زندان محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگاه قضا در عربستان یک فعال حقوق بشر را به 15 سال زندان محکوم کرد تهران- ایرنا- دستگاه قضایی عربستان سعودی روز یکشنبه ˈولید ابوالخیرˈ وکیل برجسته مدافع حقوق بشر را به 15 سال زندان محکوم کرد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، نزدیکان ابوالخیر با انتشار بیانیه ای بر روی شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کردند که این فعال حقوق بشر عربستانی به دلیل فعالیت هایش و آنچه که اهانت های وی به مقامات این کشور بیان شده است، با چالش های زیادی مواجه بود.
بر اساس حکمی که برای وی صادر شده، این فعال حقوق بشر عربستانی همچنین به پرداخت 200 هزار ریال سعودی (حدود 54 هزار دلار) محکوم شده است.
سازمان دیده بان حقوق بشر عربستان فروردین ماه گذشته با صدور بیانیه ای خواستار آزادی فوری ˈولید ابوالخیرˈ و تبرئه وی از تمامی اتهامات وارده شد.
این فعال سعودی پس از شرکت در دادگاه مربوط به اتهامات خویش در 15 آوریل سال جاری، بازداشت شد و خانواده وی نیز تا 24 ساعت از محل نگهداری وی اطلاعی نداشتند.
ولید ابوالخیر که به اتهام ˈشکستن بیعت با پادشاهˈ و ˈایجاد دشمنی میان سازمان های بین المللی و حکومت پادشاهی سعودیˈ بازداشت شده، از زمان بازداشت تاکنون نتوانسته با خانواده خود تماس بگیرد.
ولید ابوالخیر جزو شناخته شده ترین وکلا و رییس انجمن دیده بان حقوق بشر عربستان است، انجمنی مستقل که از سال 2008 تاکنون فعال است.
رسانام**1502**1504

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن