تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803291836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح:سرانه ورزشی پایتخت قلیل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نژادفلاح:سرانه ورزشی پایتخت قلیل است تهران بزرگ -ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه همه نگاه ها به سمت پایتخت معطوف شده است، گفت: مهاجر پذیری و افزایش جمعیت تهران باعث شده سرانه ورزشی متناسب با مردم استان نباشد و یک صدایی می تواند رمز موفقیت ورزش پایتخت باشد.


ˈمحمدحسین نژادفلاحˈ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ورزش تهران باید در شان تهران باشد چرا که پایتخت به عنوان جایی که همه نگاهها را به خودش معطوف شده باید سنجیده شود .
وی با اشاره به اینکه مهاجرت بیش از حد جمعیت باعث شده که سرانه ورزشی این استان از حد میانگین کشوری کمتر باشد، اظهار کرد: واقعیت این است هرچه مجموعه ورزشی ساخته می شود متناسب با این میزان جمعیت در پایتخت نیست.
نژاد فلاح ادامه داد: سهم مدال آوری پایتخت با هیچ استانی قابل مقایسه نیست، چرا که ورزشکاران و مدال آوران تهران به خوبی توانسته اند با اراده فردی از حداقل امکانات ورزشی مسیر پیشرفت و رشد را طی کنند.
وی از راه اندازی اولین شورای هم اندیشی در امور ورزشی پایتخت خبر داد و گفت: جمعی از اساتید دانشگاهی، پیشکسوتان، مدال آوران، شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در این شورا حضور دارند.
نژاد فلاح با بیان اینکه برای پیشرفت ورزش تهران دست یاری را به سوی افراد برجسته که می توانند تاثیر چشم گیری در ورزش داشته دراز خواهیم کرد، افزود: فارغ از اینکه یک فرد برجسته بتواند به ما کمک کند که عقبه اصولگرا یا اصلاح طلب داشته باشد این عزیزان را انتخاب کردیم تا در واقع رهنمودهاو راهکارهای خوبی را به ما ارائه دهند.
وی ادامه داد: باور ما این است پژوهش محوری در تهران باید اصلی ترین و محوری ترین کار ما در اداره کل ورزش و جوانان تهران باشد .
وی بابیان اینکه مدت اندکی است که ورزشکار مرغوبکار جنوب غرب تهران از باشگاه استقلال تهران پس گرفته شده است ولی ساختمان و تجهیزات این ورزشگاه کیفیت خود را از دست داده و نیازمند تعمیرات و بازسازی است گفت: این ورزشگاه به مدت 20سال در اختیار باشگاه استقلال قرار داشت که با تعاملات دوسویه توانستیم این ملک را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازگردانیم .
وی با بیان اینکه این ورزشگاه کمتر از 45 روز از باشگاه ورزشی استقلال تحویل گرفته شد ودر اختیار این اداره کل قرار گرفت افزود: با جلسات مختلفی با شهرداری منطقه 16تهران و شورای معاونین ورزش استان تهران تمامی هزینه های بازسازی این ورزشگاه انجام شد و امیدواریم تا پایان سال مرغوبکار را به وضع مطلوبی برسانیم .
نژاد فلاح با اشاره به باز پس گیری املاک این اداره از افراد حقیقی که ادعای مالکیت بعضی از مجموعه های ورزشی را در سر دارند چه اقدامی را داشته است، گفت: در گذشته بیش از 15 الی 16 مجموعه ورزشی ما برحسب سهل انگاری های مدیران به مرور زمان دست افرادی که تحت نظارت هیات امنا، اداره می شد.
وی ادامه داد: این افراد سو استفاده گر با پول بیت المال و درآمد حاصل از ورزش سوء استفاده کلان خود را انجام می دادند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه ورزشگاه چیتگر نمونه بارز این سو استفاده ها بود که مدت 12سال شخصی مدیریت آن را برعهده داشت گفت:متاسفانه با نبود اسناد و از بین بردن مدارک قانونی از طریق این فرد متخلف اثبات این مجموعه ورزشی به اداره کل به تاخیر افتاد .
وی ادامه داد: با همت و همکاری اداره ورزش و جوانان حوزه شمالغرب تهران ، مسوولان حراست ،حقوقی و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هشت الی 9 مجموعه را به بیت المال برگردانیم .
** 70درصد از هیات ها استان تهران به صورت ریاست اداره می شوند
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد:در حال حاضر بیش از 70 درصد هیات های ورزشی استان تهران با ریاست اداره می شودو در نظر داریم طی مدت 2 ماه آینده مابقی روسای هیاتهای ورزشی استان تهران را از طریق انتخابات مجامع برگزیده شوند.
وی با بیان اینکه تکلیف هیات فوتبال استان تهران چه زمانی مشخص می شود گفت: بنا بود انتخابات هیات فوتبال استان قبل از جام جهانی برگزارشود که تاخیر افتاد.
نژاد فلاح ادامه داد:در گفتگویی که با رییس فدراسیون فوتبال صورت گرفت انتخابات هیات فوتبال استان تهران مدتی بعد از برگشتن تیم ملی فوتبال ازجام جهانی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از پیشکسوتان و نام آوران این رشته ورزشی می خواهم با قبول مسولیت زمینه رشد فوتبال استان تهران را فراهم کنند.
تهرام/7247/1109/564 / 1539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن