تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820728641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري قزوين آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۳۸ب.ظ)
طرح بازديد نظارتي از تاسيسات گردشگري قزوين آغاز شد مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قزوين گفت: به منظور نظارت بر عملکرد و فعاليت واحدهاي گردشگري، طرح بازديد مشترک از تاسيسات گردشگري استان قزوين در ايام ماه مبارک رمضان انجام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا قاسمي اظهارداشت: با توجه به تعطيلات تابستاني و آغاز سفر در اين فصل و همزماني با ماه مبارک رمضان تاسيسات گردشگري بايد خدمات مطلوب به گردشگران ارائه کنند، كه توسط نمايندگان دستگاه‌هاي نظارتي، صنعت معدن و تجارت، نيروي انتظامي، سازمان حمل و نقل پايانه ها، مرکز بهداشت و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري طرح مشترک نظارتي اجرا مي شود.
وي با اشاره به اهميت سلامت جاده‌ها براي گردشگران افزود: از ابتداي ماه مبارک رمضان طرح بازديد مشترک در تمامي تاسيسات گردشگري "واحدهاي اقامتي، رستورانهاي بين راهي- هتلها و مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين راهي و سفره خانه‌هاي سنتي" آغاز و فعاليت‌هاي آنها ارزيابي و با متخلفين برخورد خواهد شد و اين طرح تا پايان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
وي همچنين هدف از اجراي اين طرح را نظارت و جلوگيري از افزايش غير قانوني و غير متعارف قيمت ها، ايجاد بستر مناسب جهت تامين رفاه مسافران و گردشگران، رعايت بهداشت اين مراکز، رعايت و حفظ شئونات اسلامي، جلوگيري از تخلفات احتمالي و تسريع در رسيدگي به شکايات و گزارشات مردمي بيان كرد.
وي در پايان اعلام کرد: کليه شهروندان و گردشگران گرامي در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين واحدها مي توانند با شماره تماس33685024 براي ارسال گزارش تماس حاصل کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن