تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802712684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید قرارداد با ملی‌پوشان، دغدغه اصلی سرخابی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر؛
تمدید قرارداد با ملی‌پوشان، دغدغه اصلی سرخابی‌ها
فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و تیم‌های لیگ برتر در حال جذب بازیکنان مدنظرشان هستند همچمنین تکلیف چند تن از ملی‌پوشان هنوز مشخص نشده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم‌های سرخابی دغدغه اصلی‌شان تمدید قرارداد با ملی‌پوشانشان است بر این اساس چند تن از ملی‌پوشان همچنان بلاتکلیف باقی ماندند.

**جوانگرایی در استقلال در حرف باقی ماند
 
تیم استقلال قرار بود که در فصل جدید با جذب بازیکنان جوان میانگین سنی‌اش را پایین بیاورد اما بر خلاف ادعای مسئولان باشگاه هیچ بازیکن پدیده‌ای که بتواند امسال در این تیم چهره شود وجود ندارد.
با جدایی مهدی رحمتی از استقلال و پیوستن به تیم پیکان، محسن فروزان دروازه‌بان گسترش فولاد به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

آلبرت رفایل داسیلوا، دروازه‌بان برزیلی استقلال هم روز شنبه وارد تهران شد تا پس از دادن تست پزشکی و تاییدیه این تست قراردادش را با باشگاه استقلال ببندد آبی‌پوشان در خط دفاعی با حنیف عمران‌زاده تمدید و یک مدافع 28 ساله ارمنی به نام مگوییان هم جذب کردند.

ضمن آنکه اگر صادقی قراردادش را تمدید کند آبی‌ها در این پست مشکلی نخواهد داشت.

بیشترین تغییر تیم استقلال در خط هافبک بوده امید ابراهیمی، مهدی کریمیان، محمدرضا خرسندی، جاسم کرار برای تقویت خط هافبک استقلال جذب شدند. همچنین پژمان نوری و احمد جمشیدیان هم دو سال دیگر قراردادشان را با استقلال تمدید کردند.

امیر قلعه‌نویی هم روی ماندن خسرو حیدری حساب ویژه‌ای باز کرده است و اگر آندو تیموریان بماند قلعه‌نویی هیچ مشکلی در میانه زمین نخواهد داشت.

گفتنی است، آندرانیک تیموریان با افشارزاده مدیر عامل استقلال مذاکره کرده و رقم پیشنهادی استقلال به وی 950 میلیون تومان است همچنین تیموریان از باشگاه قطری به نام الغرافه پیشنهاد 3 میلیارد و 500 تومانی دارد که اگر این پیشنهاد درست باشد تیموریان قید استقلال را می‌زند.

به نظر می‌رسد بزرگترین دغدغه اخیر قلعه‌نویی در خط حمله استقلال باشد چرا که تیم استقلال فقط سجاد شهباززاده را جذب کرده و قرارداد آرش برهانی و محمد قاضی را تمدید کرده است بر این اساس این تعداد بازیکن برای حضور در سه جام کم است قلعه‌نویی باید به فکر جذب یک مهاجم زیر 23 سال باشد.

گفتنی است، در لیست بازیکنان استقلال افرادی با میانگین سنی 27/44 جذب شدند که میانگین سنی را نسبت به سال گذشته پایین نیاوردند و البته تیم استقلال از تیم ابتدایی فصل سیزدهم مهره‌های شاخص کمتری دارد.

براساس شنیده‌ها قرار است نوید‌کیا، ادینهو، آل نعمه و انصاری‌فرد جذب استقلال شوند اما جالب است بدانید حضور هر یک از این بازیکنان در تیم استقلال منوط به جدایی یک ملی‌پوش از استقلال است براساس قوانین جدید سازمان لیگ برتر هر تیم می‌تواند 18 بازیکن بزرگسال داشته باشد که با پیوستن جاسم کرار به استقلال، این تیم برای جذب هر بازیکن جدیدی باید قید یکی از ملی‌پوشان را بزند و یا گلر برزیلی را جذب نکند که دومی کمی بعید به نظر می‌رسد.

در حال حاضر خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، امیر حسین صادقی و هاشم بیگ‌زاده اگر با باشگاه استقلال تمدید کنند لیست استقلال پر می‌شود و این تیم نمی‌تواند بازیکن دیگری جذب کند.

گفتنی است، هاشم بیگ‌زاده مبلغ قرارداد بالایی را به 2 باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان پیشنهاد داده است. براین اساس حضورش در یکی از این 2 تیم منتفی شده است و به احتمال زیاد قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند و در اردوی ترکیه در جمع آبی‌پوشان خواهد بود.

**سرخپوشان همچنان به دنبال تمدید قرارداد ملی‌پوشان

سرخپوشان در حالی فصل نقل و انتقالات را آغاز کردند که دو سهمیه لیگ برتریشان را به خرید مهدی دغاغله و سوشا مکانی اختصاص دادند آنها در ادامه با جذب رضا نوروزی یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر نگرانی هوادارنشان را تا حدودی کاهش دادند.

به هر حال نیلسون، دروازه‌بان برزیلی هم قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با تیم پرسپولیس تمدید کرد.

قاسم حدادی‌فر هم روز شنبه قراردادش را با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد و از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد.

بختیار رحمانی هم به نظر می‌رسد در فولاد ماندنی شود.

محسن مسلمان هم به ذوب‌آهن بازگشت سرخپوشان بعد از ناکامی در جذب این بازیکنان قرارداد محمد نوری را تمدید کردند.

همچنین به خاطر اینکه احتمال جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس وجود دارد و پرسپولیسی‌ها در جذب عبداله کرمی هم ناکام بودند. بر این اساس قرارداد علیرضا نورمحمدی را تمدید کردند.

محمدرضا خلعتبری هم چند روز پیش از سرخپوشان جدا شد و برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه عجمان امارات راهی امارات شد. همچنین مهرداد پولادی از چند باشگاه اروپایی و حوزه خلیج فارس پیشنهاد دارد اما به خاطر قرارداد داشتن با تیم پرسپولیس باید برای جدا شدن از این تیم 40 درصد قراردادش را بدهد.

رضا حقیقی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس هم یک سال دیگر در این تیم ماندگار شد.

باید دید اعضای هیأت مدیره پرسپولیس می‌توانند با جذب حامیان مالی مانع جدایی ملی پوشان تیمشان شوند یا نه؟

**حرکت سپاهانی‌ها با چراغ خاموش

مسئولان باشگاه سپاهان با چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات جلو رفتند. رسول نویدکیا، عبداله کرمی، وریا غفوری و لوسیانو پریرا را جذب کردند.

زردپوشان اصفهانی برای اینکه خلأ امید ابراهیمی را در خط هافبک پرکنند به دنبال جذب آندرانیک تیموریان و محمدرضا خلعتبری هستند.

باید دید از بین محمدرضا خلعتبری و آندرانیک تیموریان کدامیک پیراهن زرد را در فصل بعد می‌پوشد.

**آغاز فعالیت فولادی‌ها در فصل نقل و انتقالات

تیم فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته 11 بازیکنش را تا الان از دست داده و بازیکنی را جذب نکرده بود اما نخستین خریدش را روز شنبه انجام داد و ایمان موسوی مهاجم فصل گذشته گسترش فولاد را به خدمت گرفت.

ماتیاس چاگو بازیکن پیشین تیم ملی کامرون که در خط هافبک دفاعی بازی می‌کند مدنظر اسکوچیچ قرار گرفته و برای پیوستن به تیم فولاد خوزستان به ایران سفر کرده است. این بازیکن بعد از انجام تست‌های پزشکی و تاییدیه این تست‌ها با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد می‌بندد. محسن یوسفی هم یکی از بازیکنان مدنظر فولاد خوزستان که هنوز به طور قطعی به این تیم نپیوسته است.

**راه‌آهنی‌ها منتظر جواب علی کریمی

تیم راه‌آهن هم بعد از مشخص شدن مالکیتش فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است.

حمید استیلی مالک و سرمربی جدید تیم راه‌آهن تا الان محمد غلامی، ایران‌نژاد، سبحانی، امیر عابدزاده و محمد آبشک را جذب کرده است.

علی کریمی هم یکی از بازیکنان مدنظر استیلی است که تا الان جواب قطعی را به مسئولان باشگاه راه‌آهن نداده است. همچنین حمید استیلی قصد دارد که کریم باقری هم دستیارش شود که تاکنون باقری هم پاسخ قطعی را نداده است.

احمدرضا عابدزاده هم به عنوان مربی دروازه‌بان‌های راه‌آهن فعالیتش را در این تیم شروع کرد.

گفتنی است، کریم انصاری فرد یکی از عجیب‌ترین ملی‌پوشانی است که برخلاف خیلی از ملی‌پوشان که در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلف هستند چیزی از این بازیکن تا الان به بیرون درز نکرده است.

تراکتوری‌ها قصد دارند که کریم انصاری فرد را حفظ کنند اما هنوز پاسخی از این بازیکن دریافت نکردند. همچنین پرسپولیس مشتری جدی جذب انصاری فرد بود اما با گرفتن رضا نوروزی دیگر خواهان وی نیست.آبی‌پوشان هم انصاری فرد را برای فصل بعد درنظر دارند.

به هر حال انصاری فرد همراه چند تن از ملی‌پوشان به دوبی رفت تا دوران استراحتش را خارج از کشور سپری کند. به نظر می‌رسد اولویت اول انصاری فرد بازی کردن در خارج از کشور باشد.

گفتنی است، مابقی تیم‌ها هم همچنان در حال جذب بازیکن هستند تا با آمادگی کامل در لیگ چهاردهم حضور یابند.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن