تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: دولت برای تمدید قرارداد کی روش کمک می کند/12 ورزشگاه ایران درجه A آسیا دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تاج: دولت برای تمدید قرارداد کی روش کمک می کند/12 ورزشگاه ایران درجه A آسیا دارند تهران - ایرنا - رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری برای ماندن کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دولت برای تمدید قرار داد و ماندن این مربی خوب کمک می کند.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، «مهدی تاج» روز سه شنبه در کارگاه آموزشی و تکمیل مدارک باشگاه های لیگ برتر، افزود: تیم ملی فوتبال ایران فردا بازی بسیار مهمی برابر «بوسنی هرزگوین» دارد و ما خیلی امیدواریم که در این بازی پیروز شود.
وی اظهار کرد: تیم ملی در دو بازی قبلی خود مقابل نیجریه و آرژانتین همه را متقاعد کرد به بهترین شکل می تواند بزرگی خودش را نشان دهد و کی روش نیز مربی بزرگی است که توانست از بازیکنان به بهترین شکل استفاده کند.
تاج همچنین با اشاره به اینکه سیستم مجوز حرفه ای AFC برای 12 ورزشگاه کشور درجه A را تعیین کرده است، گفت: امسال ورزشگاه سرپوشیده باشگاه فولاد خوزستان تا نیم فصل لیگ برتر راه اندازی می شود و امیدواریم بتوانیم از ابتدای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر در این ورزشگاه مجهز برگزار شود.
وی ادامه داد: ورزشگاه های میان رود شیراز و گسترش فولاد تبریز آماده شده است و منتظر بازرسان AFC هستیم تا پس از بازدید از این ورزشگاه ها مجوز حرفه ای برای آنها صادر کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایران از نظر سخت افزاری و تعداد ورزشگاه های درجه A در آسیا اول است.
تاج همچنین با اشاره به اینکه در لیگ چهاردهم به دنبال کیفیت هستیم گفت: با قوانینی که امسال اعمال می شود 38 درصد بازیکنان باشگاه ها جوان می شوند. یعنی باشگاه ها موظف هستند 18 بازیکن بالای 23 سال و بقیه را از بازیکنان زیر 23 سال جذب کنند. این امر میزان دوندگی را در دیدارهای لیگ برتر زیاد می کند.
وی ادامه داد: همانطور که همه دیدیم بازیکنان تیم ملی در جام جهانی هر یک نزدیک به 11 کیلومتر دویدند اما در بهترین شرایط دیدارهای لیگ برتر میزان دوندگی 4.5 تا 7 کیلومتر است و در جام جهانی متوجه شدیم که میزان دوندگی و توانایی بازیکنان بر دانایی (کیفیت فنی) غلبه کرد.
وی در مورد مربیان خارجی لیگ برتر نیز گفت: مربیان خارجی ضمن داشتن تاییدیه فدراسیون باید از کمیته فنی نیز تاییدیه بگیرند.
وی همچنین در خصوص برنامه لیگ برتر گفت: امسال برنامه لیگ برتر یک ساله و با تاریخ و ساعت مشخص برای اولین بار اعلام خواهد شد و ناظران مسابقات فوتبال نیز از این پس با حداکثر سن 65 سال می توانند در مسابقات حضور داشته باشند و گزارش ناظران نیز باید به صورت ایمیل و در اسرع وقت برای سازمان لیگ، کمیته انظباطی، دبیر فدراسیون ارسال شود.
وی در خصوص بودجه باشگاه ها گفت: باشگاه ها امسال موظفند بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام کنند ضمن اینکه این بودجه باید به تایید بازرس قانونی، حسابرس قانونی و هیات مدیره باشگاه برسد.
وی در مورد رقم بودجه باشگاه های لیگ برتر نیز گفت: صبای قم 8.5 میلیارد، نفت مسجد سلیمان 11 میلیارد، فولاد خوزستان 27 میلیارد، ملوان 7 میلیارد، نفت تهران 18 میلیارد، پیکان 11.5 میلیارد، راه آهن 11 میلیارد، پدیده مشهد 8 میلیارد، ذو ب آهن 14 میلیارد، سایپا 8 میلیارد، استقلال خوزستان 14.100 میلیارد، گسترش فولاد 13.100 میلیارد، پرسپولیس 18 میلیارد، سپاهان 15میلیارد، استقلال 15 میلیارد و تراکتورسازی 18 میلیارد تومان بودجه پیش بینی کردند.
وی ادامه داد: قرارداردی که باشگاه ها با بازیکنان انعقاد می کنند نباید با مبلغی که به آنان پرداخت می شود، تفاوت داشته باشد.
وی همچنین با بیان اینکه سازمان لیگ امسال در کار کارگزاران فوتبال نظارت خواهد داشت، گفت: 37 کارگزار فوتبال در کشور فعالیت دارند که هر کارگزار تنها می تواند کار نقل و انتقال 10 بازیکن را انجام دهد و اگر بیش از این باشد سازمان لیگ با آن مخالفت خواهد کرد و آن قرارداد را حتی در صورت ثبت در هیات فوتبال باطل می کند.
وی گفت: عمده مسابقات لیگ برتر امسال روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود چرا که احساس کردیم یکی از دلایل استقبال نکردن تماشگاران از لیگ سال گذشته بحث کیفیت لیگ و موضوع دوم زمان مسابقات بود.
وی ادامه داد: امسال در پنج ورزشگاه کشور بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه سازمان لیگ امسال قراردادی به مبلغ 160 میلیارد و 700 میلیون تومان برای تبلیغاتی محیطی در ورزشگاه ها برای دو سال منعقد کرده است، گفت: با صدا و سیما نیز در حال مذاکره هستیم تا رقم قابل ملاحظه ای نیز از این سازمان برای حق پخش تلویزیونی دریافت کنیم.
رییس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم که پس از موافقت وزارت ورزش و جوانان ورزشگاه ها را در اختیار باشگاه ها قرار دهیم تا بحث بلیت فروشی و سایر درآمدها از طریق خود باشگاه ها انجام شود.
وی همچنین یادآور شد: نیروی انتظامی نیز امسال در ورزشگاه ها با لباس پلنگی و یگان ویژه حضور نخواهند یافت بلکه با لباس ورزشی همه اقداماتی که لازم است را در ورزشگاه ها انجام خواهند داد.
وی در مورد باشگاه راه آهن نیز گفت: این باشگاه سهمیه تهران است و مدیران راه آهن نیز قبلا اعلام کرده بودند که آماده تیم داری نیستند و سازمان لیگ هم با فروش این تیم به سایر استان ها موافق نیست چرا که امکان دارد به سرنوشت پاس تهران مبتلا شود و نفت تهران هم اگر به اراک رفته بود، مشخص نبود چه سرنوشتی داشت.
وی ادامه داد: اگر مسوولان هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای این باشگاه تصمیم نگیرند، براساس قانون فجر شهید سپاسی شیراز جایگزین راه آهن در لیگ برتر می شود.
وی در مورد انجام بازی های تیم پیکان در شهر قدس (قلعه حسن خان) نیز، گفت: پیکان با برطرف کردن برخی از نواقص ورزشگاه این شهر می تواند از حق میزبانی خودش استفاده کند.
ورزشی(3)**1067**ل.الف.ی**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن