تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820647297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مذاکرات هسته ای با اهتمام بر وحدت می توان در مقابل زیاده خواهی ها ایستاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم ملکان در مجلس: در مذاکرات هسته ای با اهتمام بر وحدت می توان در مقابل زیاده خواهی ها ایستاد تهران- ایرنا- نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 با اهتمام بر وحدت، تلاش، مدیریت جهادی و تکیه بر پشتیبانی ملت ایران می توان در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستاد و حرف حق زد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «شهروز افخمی» در نطق میان دستور روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: ایران امروز در مسیری تاریخی و سرنوشت ساز قرار دارد و همه آحاد مردم اعم از خواص و عوام برای ایفای نقش مثبت و تکلیف ملی و دینی خود وظیفه ای سنگین بر دوش دارند.
وی ادامه داد: برای دستیابی به موفقیت باید به ریسمان الهی تکیه زد و بر وحدت و مدیریت جهادی تاکید کرد.
نماینده مردم ملکان در مجلس همچنین با انتقاد از تفسیرهای حقوق بشری آمریکا گفت: آمریکایی ها ناقض اصلی حقوق ملت ها و تربیت کننده تروریست ها در جهان هستند.
افخمی خاطر نشان کرد: تفسیرهای حقوق بشری آمریکا و بهره گیری آنان از واژه هایی عمومی مورد احترام جامعه، باعث ناراحتی کشورهای جهان شده است.
وی یادآورشد: آمریکایی ها صحبت از حقوق بشر، عدالت، منع گسترش سلاح های هسته ای و آزادی می کنند اما در عمل به رفتارهایی نظیر نقض حقوق بشر، ساخت زندان های مخوف، تولید بمب های هسته ای و تربیت تروریست ها اقدام می کنند.
نماینده مردم ملکان در مجلس نهم ادامه داد: در حال حاضر وظیفه داریم برای حفظ عزت و کمک به آزادیخواهان جهان تمام امکانات خود را به کار بریم.
افخمی در ادامه به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود نظیر خشکسالی اشاره کرد و گفت: بیش از 10 سال است که در این منطقه خشکسالی وجود دارد اما کمکی نشده است؛ بهتر است وزیر نیرو دستورات لازم را درباره ضعف مدیریتی، دیوان سالاری حقوقی و اقدامات کارشناسی مرتبط با بخش آب بدهد.

**دولت برای تحقق شعار خود تدبیری کارساز بیندیشد
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مسوولان به رفع مشکلات شهرستان بروجن شد.
«امیر عباس سلطانی» اظهار داشت: بحث آب در این منطقه مورد توجه و تاکید است و باید برای رفع دغدغه های این منطقه زیبا تلاش شود.
وی ادامه داد: دولت برای تحقق شعار خود و مردم این خطه تدبیری کارساز بیندیشد و در سرمایه گذاری ها به این منطقه توجه بیشتری کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار رفع بیکاری، پایان یافتن طرح های نیمه تمام، توجه به بخش خصوصی، حل مشکلات جوانان و اهتمام به آب رسانی شد.
سیام**7261**1336

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن