تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد وحشیانه با کودک فلسطینی +ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



برخورد وحشیانه با کودک فلسطینی +ویدئو
مقامات آمریکایی پس از آنکه مطلع شدند این کودک فلسطینی تابعیت آمریکایی نیز دارد، در خصوص این اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به تازگی فیلمی را از ضرب و شتم وحشیانه یک کودک فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس منتشر کرده اند.
        ویدئو/ ضرب و شتم کودک فلسطینی       مقامات آمریکایی پس از آنکه مطلع شدند این کودک فلسطینی تابعیت آمریکایی نیز دارد، در خصوص این اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای خواستار تحقیق شفاف و سریع درباره استفاده بیش از حد زور علیه "طارق ابو خضیر" شده است.  
به نوشته العالم، موضع گیری فوری وزارت خارجه آمریکا درباره طارق ابوخضیر درحالی است که وی از نزدیکان شهید "محمد ابوخضیر" نوجوان فلسطینی است که صهیونیستها هفته گذشته او را ربوده و به قتل رساندند و پیکرش را آتش زدند.  
در سایه سکوت مجامع بین المللی و کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر، شمار قابل توجهی کودک و نوجوان فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی در اسارت هستند و یا در مناطق مختلف سرزمین فلسطین، هدف اقدامات و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قرار می گیرند.

  111  



لینک


۱۵/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن