تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819816263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرق در یک نگاه تهران - ایرنا - «افزایش قیمت خودرو» و «عقب نشینی نکرده ام» عنوان هایی که در صفحه نخست روزنامه شرق روز یکشنبه مشاهده می شود.


این روزنامه تیتر یک را به عنوان افزایش قیمت خودرو اختصاص داد و نوشت: شورای رقابت سرانجام پس از کشمکش هایی که از ابتدای سال با خودروسازان داشت؛ قیمت نهایی خودروهای داخلی را اعلام کرد.
براساس تصمیم این شورا که با توافق خودروسازان در هفته گذشته اتخاذ شده است؛ قیمت ها به گفته رضا شیوا رییس شورای رقابت به طور متوسط 5.5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. البته این قیمت ها در صورتی اعمال خواهد شد که خودروسازان پنج شرط شورای رقابت را رعایت کرده باشند.
روزنامه شرق با بازتاب عنوان عقب نشینی نکرده ام، نوشت: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ی موضع گیری خود در رابطه با ممیزی گفت «درباره ممیزی هیچ گونه عقب نشینی نکردم. خودم اعتقاد به ممیزی داشته و دارم. نمی شود یک دستگاه حکومتی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگوید هر نوع کتابی با هر صورتی چاپ شود و ما هم هیچ نظارتی نداشته باشیم. در هر صورت اصل ممیزی در قانون به ما دیکته شده و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی که برای ما جنبه قانونی دارد وظایفی را برایمان تعیین کرده است».
این روزنامه در تیتری به افزایش رشد علمی در دولت یازدهم پرداخت و نوشت: طیفی از نمایندگان مجلس در حالی مشغول گرم کردن تنور استیضاح وزیر علوم هستند که به نظر می رسد، دست پری از ادله های محکمه پسند برای استیضاح رضا فرجی دانا ندارند. محدودشدن اظهارات این نمایندگان به کلیاتی همچون، انتصابات سیاسی، کندشدن روند رشد علمی کشور و حواشی مربوط به بورسیه های مساله دار به شکلی دلایل این طرح استیضاح را در هاله ای از ابهام قرار داده که بررسی جزییات این ادعا ها نشان از عملکرد درست و خالی از اشکال وزیر علوم دارد.این در حالی است که بر اساس آمارهای رسمی میزان تولید علم کشور بر اساس تعداد مقالات پایگاه «ای اس اس»، «اسکوپوس» و «ای اس سی» که هر سه این پایگاه ها مورد تایید مراکز علمی کشور هستند، نشان از تسریع روند تولید علم کشور در دولت یازدهم دارد.
پایداری بر مدار استیضاح تیتر دیگر روزنامه شرق است. شمار امضاهای استادان حامی «رضا فرجی دانا» رو به افزایش گذاشته و به 900 رسیده اما در همین حال کمیسیون آموزش مجلس با اکثریت نمایندگان نزدیک به «جبهه پایداری» تمام قد برای استیضاح وزیر ایستاده اند. اگر اتفاق خاصی نیفتد، نامه استیضاح وزیر علوم امروز هم اعلام وصول نخواهد شد، زیرا گروهی در همین «بهارستان»، دنبال پادرمیانی اند و بنا دارند میان نمایندگان منتقد «فرجی دانا» و وزیر مصالحه برقرار کنند.
این روزنامه در خبری به طلای سیاه در رگ داعش را برجسته کرد. نفت که سیاه است، پلیدی هم که می گویند سیاه است، 2 سیاهی که هم اکنون به یاری هم آمده اند، زیرا سازوکار بنیادگرای «داعش» که حال خود را حکومت خلافت اسلامی نامیده است، مدت زمانی است، خاورمیانه را جولانگاه تاخت و تاز خود قرار داده است؛ تاخت و تازی که به تازگی میدان های نفتی را نیز مبدل به جزیی از قلمرو «داعش» کرده است، بالاخص از آنجا که دولت اسلامی عراق و شام موفق به اشغال بزرگ ترین میدان نفتی سوریه موسوم به میدان نفتی العمر (AL-OMAR) در استان دیرالزور سوریه واقع در شمال شرق این کشور شد.

**2059**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن