تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی والیبال: حفظ نتیجه در شرایط بحرانی اعتبار والیبال ما را بیشتر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربی والیبال: حفظ نتیجه در شرایط بحرانی اعتبار والیبال ما را بیشتر می کند ارومیه – ایرنا – مربی پیشین تیم ملی والیبال کشور گفت: حفظ نتیجه در شرایط بحرانی جزء اصلی ورزش حرفه ای است و والیبالیست های ما باید به داشتن این خصوصیت مهم حرفه ای گری برای افزایش اعتبار والیبال کشورمان در صحنه های جهانی عادت کنند.


ناصر شهنازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز همان طوری که می بینیم تیم هایی همچون برزیل، روسیه یا آمریکا پس از چندین ناکامی در برابر حریفانشان به دلیل عادت کردن به شرایط سخت و دشوار باز هم توانستند خود را از خطر بحران نجات دهند و تیم ایران نیز باید چنین خصوصیت حرفه ای گری در خود ایجاد کرده و بتواند روند صعودی خود را حفظ کند.
شهنازی ادامه داد: دو دیدار برابر لهستان می تواند بازی تدارکاتی خوبی برای ما باشد تا با توان بیشتری به بازی های مرحله نهایی لیگ جهانی بیاندیشیم.
وی افزود: ما باید تمام برنامه ریزی خود را برای دور نهایی داشته باشیم تا بتوانیم در جمع شش تیم برتر لیگ جهانی نتایج درخشان و قابل قبولی را به دست آوریم.
وی افزود: برنامه محوری رمز اصلی موفقیت تیم ماست که خوشبختانه طی چندین سال گذشته تلاشهای بسیار زیادی برای رسیدن به این سطح از والیبال کشیده شده است و باید برای استمرار این جایگاه تلاش کرده و سعی در حفظ آن باشیم.
شهنازی گفت: قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دور از دسترس نیست ولی حتی اگر نتوانیم به این مهم دست یابیم چیزی از ارزشهای تیم ملی ایران کاسته نمی شود چرا که حضور در گروه A این مسابقات و صعود به مرحله نهایی بزرگترین افتخاری است که در تاریخ والیبال ایران اتفاق افتاده است.
وی در خصوص بازی جمعه شب لهستان و ایران افزود: دریافت های اول تیم لهستان و زدن سرویس های ریسکی و هدفدار باعث پیروزی آنان برابر بازیکنان ایران بود که تیم ما گیم اول را بسیار خوب و جنگنده ظاهر شد و توانست با اختلاف 8 پوئن توانست برابر این تیم قدرتمند به پیروزی برسد ولی در ادامه تیم لهستان تمرکز بازیکنان ما را تا حد زیادی بر هم زد و موجب شد اشتباهات فردی بازیکنان ما بالا برود.
وی ادامه داد: بر اساس آمار کسب شده تیم لهستان در دیدار شب گذشته 53 امتیاز در حمله داشته در حالی که ما 43 پوئن در خط حمله کسب کرده ایم.
شهنازی ادامه داد: ایران 12 امتیاز دفاع روی تور و لهستان 8 دفاع روی تور، ما 3 سرویس و لهستان 4 سرویس مستقیم داشته است ضمن اینکه نقطه حائز اهمیت این است که لهستان 37 اشتباه و ما 28 اشتباه فردی داشته ایم و فرق اساسی تیم ما در مقایسه با این آمار در خط حمله بوده است.
شهنازی ادامه داد: در تیم بازیکن شماره 10 آنها به نام ولازی با گرفتن 20 امتیاز و امیر غفور با 22 امتیاز موثرترین بازیکنان میدان بوده اند و پس از آنها در دفاع روی تور سید موسوی و امیر غفور تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ایران بودند.
وی ادامه داد: ما باید از این دیدارها استفاده بهینه را داشته باشیم و با محک تک تک بازیکنان خود برای دیدارهای نهایی آماده تر عمل کنیم.
شهنازی گفت: همانطوری که مشاهده شد تیم ایتالیا بدون بازیکنان اصلی به ایران یا لهستان سفر کرد در برگشت هارمونی اصلی خود را برابر برزیل از دست داد و به راحتی تسلیم برزیل شد پس باید نتیجه بگیریم که رفتن بازیکنان اصلی ما به لهستان این حسن را برای ما دارد که توانستیم هارمونی و آهنگ تیمی خود را به خوبی حفظ کنیم و برای بازی های نهایی آماده و منسجم تر شویم.
شاگردان اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در دیدار اول خود 3 بر 1 مغلوب لهستان شدند تا نخستین ناکامی خود مقابل این تیم را در سومین دیدار تجربه کرده باشند.
ملی پوشان ایران در ست اول 25 بر 17 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب حریف شدند تا با همان 19 امیتاز همچنان در صدر گروه اول لیگ جهانی والیبال باقی بمانند.
تیم ملی ایران که صعودشان به مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 قطعی شده است، در ست نخست این دیدار بدون استرس بازی کردند و با ارائه نمایش زیبایی از والیبال موفق به شکست حریف خود (قهرمان سال 2012 لیگ جهانی والیبال) شدند.
تیم ملی والیبال لهستان با این پیروزی 14 امتیازی شد (هم امتیاز با برزیل) اما به دلیل تفاضل معدل ست ها در رتبه چهارم جدول گروه یک باقی ماند.
این تیم برای صعود به مرحله نهایی امیدش به پیروزی ایتالیا در مسابقه دوم با برزیل است تا با کسب امتیاز از دیدار دوم با ایران به مرحله نهایی صعود کند.
دومین دیدار دور برگشت تیم ملی والیبال ایران ساعت 22 و 45 دقیقه امشب در همین سالن برابر لهستان برگزار می شود.
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال 2014 از 25 تا 29 تیرماه جاری در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می شود و تیم ملی والیبال ایران قبل از این دیدار صعود خود را به مرحله نهایی این رقابت ها مسجل کرده بود.
7126/581/245

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن