تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوزه: براي فينال دوباره به ماراکانا برمي‌گرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلوزه: براي فينال دوباره به ماراکانا برمي‌گرديم
مهاجم تيم ملي آلمان به هواداران اين تيم وعده داد يک بار ديگر ژرمن‌ها بازي تيم‌شان را در ورزشگاه ماراکانا نظاره خواهند کرد که آن بازي فينال جام بيستم خواهد بود.

 تيم ملي آلمان با شکست فرانسه در ورزشگاه ماراکاناي شهر ريودوژانيرو يک گام ديگر به سمت کسب چهارمين قهرماني‌اش در جام جهاني نزديک شد.

ميروسلاو کلوزه، مهاجم ژرمن‌ها که براي اين بازي در ترکيب اصلي ژرمن‌ها حضور داشت، در خصوص اين بازي و انگيزه تيمش براي حضور در فينال جام جهاني اظهار داشت: من پيش از اين يک بار در سال 2000 براي گذراندن تعطيلات به ريودوژانيرو آمده و اين استاديوم قديمي را ديده بودم. مي‌توانم بگويم که اين استاديوم و جو آن افسانه‌اي است. ما مي‌خواهيم دوباره به ماراکانا برگرديم.

کلوزه که اکنون با 15 گل زده در کنار رونالدوي برزيلي رکوردداران بيشترين گل زده در تاريخ جام جهاني هستند، درباره دلاليل موفقيت آلمان در جام بيستم گفت: نمي‌دانم. فقط مي‌توانم بگويم که ما تيم فوق‌العاده‌اي داريم و هميشه خواهان اثبات توانايي‌هاي‌مان در زمين بازي هستيم.

مهاجم لاتزيو تأکيد کرد دغدغه او زدن شانزدهمين گل و شکست رکورد رونالدو نيست و براي اين کار عجله‌اي ندارد. وي تصريح کرد: تنها چيز مهم براي من پيروزي در بازي نيمه نهايي برابر برزيل و رسيدن به فينال است. خب در اين بين اگر بتوانم گل هم بزنم، چه بهتر.

تيم‌‌‌هاي ملي آلمان و برزيل 30 دقيقه بامداد روز 19 تير به مصاف يکديگر مي‌روند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/04/14 18:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن