تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820457648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول مساعد نماینده برای تکمیل نمازخانه های نیمه تمام مدارس بجستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قول مساعد نماینده برای تکمیل نمازخانه های نیمه تمام مدارس بجستان خبرگزاری پانا: نماینده مردم بجستان و گناباد درمجلس شورای اسلامی از پیگیری برای اختصاص و تامین بودجه برای تکمیل تعدادی از نمازخانه های مدارس بجستان خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۴ تير ساعت 11:23



به گزارش خبرگزاری پانا، در دیدار رئیس و معاونین آموزشی و پرورشی اداره آموزش و پرورش بجستان با نماینده محترم مردم شریف بجستان و گناباد در مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر ایشان صورت گرفت ، گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی ارائه شد.
در ابتدا مدیر آموزش و پرورش ، گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش شهرستان و روند اجرای پروژه های عمرانی  را به اطلاع نماینده مردم  رساند. مهدی آقایی عدم تامین اعتبار برای اتمام پروژه استخر شنای دانش آموزی، کمبود بودجه پروژه کتابخانه دانش آموزی شهر بجستان  با پیشرفت بیش از 60 درصدی کار ، نمازخانه های  نیمه تمام مدارس  با پیشرفت 50 درصدی و لزوم تجهیز مدارس به فن آوری های روز را از مشکلات مهم  عمرانی آموزش و پرورش بجستان دانست و در جهت مرتفع شدن این مسائل از نماینده تقاضای همکاری و مساعدت نمود .
 رجایی نیز در این دیدار با ابراز امیدواری از اینکه  با انتصاب مدیریت جدید روند رو به رشد آموزش و پرورش  امتداد پیدا کرده و سریع تر شود ،آمادگی کامل خود را برای کمک به آموزش و پرورش شهرستان اعلام نمود .
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین بخش کشورآموزش و پرورش است افزود: در اهمیت جایگاه نظام تعلیم و تربیت تردیدی نیست،آموزش و پرورش با گستره پوششی که داردهمه خانواده ها به نوعی با آن در ارتباط هستند ، به طوری که سنگ بنای اعتقادات در آموزش وپرورش و در دوره ابتدایی شکل می گیرد .
 رجایی همچنین از اختصاص مبلغ 3 میلیارد و سیصد میلیون ریال اعتبار از محل ماده 180 که در اختیار نماینده  قرار دارد به آموزش و پرورش بجستان خبر داد و اظهار داشت : از این مبلغ یک میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی مدرسه شهید عبدالهی 900 میلیون ریال برای دیستان شهید گنج بخش و یک میلیارد و سیصد میلیون ریال برای دبستان مسرور شهر یونسی اختصاص یافته است
وی با اشاره به درخواست مدیر آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه نیمه تمام استخر شنای دانش آموزی گفت: از آنجا که مبلغ 8 میلیارد ریال برای اتمام استخر شنای اداره تربیت بدنی و تکمیل پروژه از محل همان اعتبارات فوق ذکر در نظر گرفته شده است، که به امید خدا در آینده نزدیک در اختیار مردم شریف بجستان قرار خواهد گرفت ، لذا تکمیل استخر شنای دانش آموزی در اعتبارات بعدی مد نظر بوده و مساعدت صورت خواهد گرفت.
این نماینده مجلس همچنین از پیگیری برای اختصاص بودجه برای تکمیل نمازخانه های نیمه تمام مدارس خبر داد  و گفت: انشاء الله در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری ازنمازخانه مدارس  به عنوان یک ضرورت باشیم.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن