تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803008210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای ویژه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با محوریت قرآن در منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرای ویژه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت با محوریت قرآن در منطقه 10 تهران
طرح غنی سازی اوقات فراغت با محوریت قران در قالب اجرای ویژه برنامه های فرهنگی ، ورزشی ، آموزشی و گردشگری متناسب با مقاطع سنی مختلف در ایام تعطیلات تابستان در منطقه 10 در حال برگزاری است .
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردارمنطقه 10 با بیان این که امسال رویکرد برنامه های اوقات فراغت منطقه با چشم انداز ارتقا فرهنگ قرآنی و توسعه اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر ارزش های دینی و انقلابی و با هدف تولید اندیشه و دانش ، تحکیم بنیان خانواده و بهبود سبک زندگی ، توسعه ورزش همگانی ، تقویت روحیه شادابی و نشاط و افزایش مشارکت های شهروندی پایه گذاری شده است گفت :با بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی و همدلی و مشارکت شورایاران و مدیران محله همچنین ارتباط با آموزش و پرورش و سایر ارگانهای مرتبط نیازهای جوانان و نوجوانان را شناسایی و با برنامه ریزی متناوب در مراکز فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و آموزشی برای اوقات فراغتشان برنامه یزی کرده ایم .

وی با اشاره به برنامه های در دست اجرا خاطر نشان کرد : امسال برنامه های متنوعی در سطح محلات با رویکرد فرهنگی و قرآنی ،دین باوری ، اخلاق مداری ، محله گرایی و نخبه گرایی برگزار می شود و بوستان های منتخب هر محله میزبان خانواده های محترم خواهد بود بازی ،تفریح ، نشاط در خانه های اسباب بازی ،تور گردشگری برای اعضای کانون علمی محلات ، اجرای پروژه های کوچک در مدارس دخترانه جهت فراهم آمدن زمینه های مشارکت اجتماعی و شاداب سازی دختران ( نقاشی دیواری – روزنامه دیواری – نشریه  داخلی – تهیه بروشور ) ، برگزاری مسابقات شب شعر ، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع فراغت و همیارهای اجتماعی ، برگزاری مسابقات کتاب خوانی به سوی تعالی ، برگزاری مسابقات محلات در 17 رشته ورزشی ، جشنواره بازی های فکری و رایانه ای ، مسابقات زنگ ورزش ، اردوهای گل گشت در مدارس از برنامه های هماهنگ شده در این زمینه است .

شهردار منطقه همچنین از برگزاری بیش از 250 کارگاه و کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف خبر داد و تصریح کرد : با توجه به فعالیت ادارات مختلف همایش ها ، کارگاه ها و کلاسهای آموزشی در مباحث گوناگون علمی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و ورزشی ، روانشناسی با همکاری مساجد ، مدارس و پایگاه های بسیج در مراکز وابسته به شهرداری ، خانه های محله ،خانه های سلامت و اسباب بازی ، مراکز ورزشی ،بوستان ها و ... اجرا می شود .

به گفته شهردار منطقه آموزش مهارتهای زندگی ، کلاس های روانشناسی و مشاوره ، آموزش  های هنری ، تورهای گردشگری ،طراحی ، پرورش خلاقیت،  آموزش زبان، آموزش کامپیوتر ، تفسیر قرآن ، کلاس های تقویتی و.... از دوره هایی است که در این راستا برگزار می شود .

انتهای‌پیام/
 
 
 
 








تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن