تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدیده تکفیری برای برهم زدن نقشه جغرافیای کشورهای اسلامی شکل گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه زاهدان: پدیده تکفیری برای برهم زدن نقشه جغرافیای کشورهای اسلامی شکل گرفته است زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پدیده شوم تکفیری از سوی دنیای استکبار با هدف برهم زدن نقشه جغرافیای کشورهای اسلامی شکل گرفته است.


به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته زاهدان با بیان اینکه تفکر تکفیری ریشه در دنیای استکبار دارد افزود: آمریکا، صهیونیست و انگلیس این پدیده را با هدف مشغول کردن مسلمانان به مقابله با یکدیگر و سرعت بخشیدن به اهداف شوم خودشان در کشورهای اسلامی به وجود آوردند.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه اعمال غیر انسانی گروههای تکفیری در عراق ریشه در دنیای استکبار دارد اظهار داشت: امروزه گرگ صفتان شکل گرفته به نام گروههای تکفیری با نفوذ در درون کشورهای اسلامی به نام اسلام جان هزاران انسان بی گناه را با رفتارهای ضد انسانی، تندروی های غیر منطقی و درنده خویی می گیرند و شعار اسلام خواهی سر می دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تکفیری های دست نشانده استکبار با داشتن رویه عقل گریزی تلاش دارند با اقدامات ددمنشانه خود در کشتار پیر، جوان و کودک و تجاوز به نوامیس مردم چهره اسلام را به بدترین شکل ممکن مخدوش و برای جهانیان به تصویر کشند.
آیت الله سلیمانی بزرگترین مشکل گروههای تکفیری را عقل گریزی دانست که با حمایت آمریکا، انگلیس و صهیونیست به بهانه توجه نکردن دولت عراق به خواسته هایشان در این کشور آشوب و بلوا کردند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: محبت به خاندان پیامبر(ص) در آموزه های دینی و قرآنی مورد تاکید جدی قرار گرفته است اما گروههای تکفیری با تخریب و اهانت به مراکز و اماکن منتسب به اهل بیت(ع) نشان دادند بویی از اسلام و احکام اسلامی نبرده اند.
امام جمعه زاهدان با محکوم کردن اقدامات گروه های تکفیری در کشورهای منطقه گفت: اتحاد، همبستگی و همدلی ملت ایران اعم از شیعه و سنی و پیروان سایر ادیان و مذاهب که با تفکرات مبتنی بر باورهای دینی و الهی در سایه رهبری مدبرانه ولی فقیه زمان در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند می تواند الگوی شایسته ای برای مسلمانان و سایر آزادیخواهان جهان باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن دانست و اظهار داشت: در احکام اسلامی به قرائت قرآن در ماه رمضان تاکید جدی شده است.
آیت الله سلیمانی همچنین با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) گفت: این بانوی بزرگوار به دلیل ویژگی های خاص از جمله کانون نسل پیامبر(ص)، پشتیبان و همسر 25 ساله رسول مکرم اسلام(ص) از جایگاه ویژه ای برخوردار است. ک/2
7307 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن