تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803652183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افاضلی: تجربه بالای آلمان راه‌گشای آن‌ها در جام جهانی خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
افاضلی: تجربه بالای آلمان راه‌گشای آن‌ها در جام جهانی خواهد بود
کارشناس فوتبال و مدیر فنی تیم ملی کشورمان در خصوص بازی‌های مرحله یک چهارم گفت: بازی آلمان در مقابل فرانسه شاید یکی از بازی‌های زیبای این جام باشد. جدال دو غول فوتبال دنیا که یک نوع فینال زودرس است.
هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دو تیم آلمان و فرانسه از ابتدا جزو شانس‌های این تورنمنت بودند و دارای بازیکنان بسیار سرشناسی هستند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: آلمان در جام جهانی این دوره خیلی خوب شروع نکرد و از آن آلمان پر فروغ فاصله داشت ولی سیستم کلی تیم آلمان بر اساس نظم بوده و  تیمی فوق‌العاده پرتلاش و با برنامه را از آن‌ها دیدیم. تا قبل از سال 2000 فدراسیون آلمان رنسانسی را در فوتبال این کشور بوجود آورد و تغییرات و ماحصل آن را در سال 2002 دیدیم. دقیقا از سال 2002 به بعد بود که شاهد آلمانی با سبک فوتبال نوین و پویا بودیم.

وی تصریح کرد: ورود بازیکنان مهاجر در سال‌های اخیر به تیم‌های مختلف اروپایی از جمله آلمان و فرانسه سبک فوتبال این کشورها را عوض کرده است.

افاضلی عنوان کرد: ماحصل  این تنوع بازیکن، سبک فوتبال یک کشور به  لحاظ تاکتیکی و تکنیکی را عوض می‌کند. در رابطه با تیم فرانسه باید گفت: فرانسه وقتی فرانک ریبری و سمیر نصری را برای حضور در جام جهانی نیاورد همه‌ی امیدها از این تیم کم رنگ شد. شاید کسی فکر نمی‌کرد این تیم بتواند به این صورت بدرخشد و  با امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شود ولی در حال حاضر جزو شانس‌های اول برای حضور در جمع چهار تیم انتهایی جام محسوب می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد:‌ برنده این دیدار بازی کلاسیکی را با تیم برزیل در سمت مقابل خواهد داشت. در کل من شانس آلمان‌ها را در این بازی بیشتر از خروس‌ها می‌دانم.  البته این که 7 بازیکن آن‌ها سرماخوردگی دارند را نباید انکار کرد.

**برزیل در فاز دفاع، نسبت به حمله برتری دارد

وی در خصوص ارزیابی‌اش از بازی برزیل مقابل کلمبیا گفت: درباره برزیل باید گفت که این تیم در طول بازی‌هایی که انجام داده عملکرد قابل قبولی داشتند ولی چیزی که حائز اهمیت است وابستگی این تیم به خلاقیت‌های فردی یک بازیکن به نام نیمار است. این می تواند در این سطح از فوتبال برزیل را دچار مشکل کند.

برزیل در خط دفاع برتری نسبی نسبت به خط حمله اش دارد. چرا که در خط حمله بازیکنان نزدیک به نیمار اندازه نام برزیل نیستند و تنها همه کاره برزیل در خط توانست خودش را با برنامه و سبک سیاق جام جهانی وفق دهد و عملکرد قابل قبولی تا این مرحله از خود به نمایش بگذارد.

این تیم با بهره گیری از بازیکنان با توانایی قدرتی، تاکتیکی و تکنیکی بالا گربه سیاه تیم‌های بزرگ شود. آن‌ها از رودریگز 20ساله بهره بردند و جواب این اطمینان را گرفتند. در کل این بازی برای هر دو تیم دارای شانس فراوان است و احتمال هر دو تیم 50-50 است چرا که برزیل افت و خیزی فراوانی داشته است و نمی توان شانس برد را فقط برای این تیم قائل شد.

وی در پایان خاطرنشان  کرد: برنامه من با تیم امید ملی هم به عنوان مدیر فنی دوباره از یکی دو روز گذشته استارت خورد با توجه به شناختی که از تیم ملی امید داشتم به خاطر این که زکات علم خودم را به فوتبال کشورم ادا کنم. خواستم تا در برهه زمانی کنار تیم باشم. دوست داشتم با کار نظارتی تیم را زیر نظر بگیرم تا مثمر ثمر واقع شوم.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن