تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه چناران: گفتمان وحدت ملی راه نجات عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه چناران: گفتمان وحدت ملی راه نجات عراق است مشهد - ایرنا - امام جمعه چناران گفت: گفتمان وحدت ملی میان گروه های عراقی در جهت تشکیل دولت جدید، راه حل برون رفت از بحران و نجات این کشور است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمظفر تاجیˈ در خطبه های نماز جمعه چناران با اشاره به اوضاع عراق افزود: تحولات سیاسی و امنیتی پرچالش عراق امروز مبدل به بحران امنیت در این کشور شده تاجایی که موجبات تضعیف دولت را فراهم کرده است.
وی اظهار کرد: نمی توان تاثیر تحولات سوریه را بر مسائل عراق نادیده گرفت زیرا گروه های شورشی جبهه النصره و داعش پس از شکست در سوریه، عراق را هدف قرار دادند.
وی با اشاره به اهمیت جغرافیایی و استراتژیکی استان نینوا و الانبار گفت: داعش از پیش برای موصل و الانبار برنامه ویژه ای داشته است تا با کنترل این نواحی بتواند دولتی با عنوان دولت اسلامی عراق و شام تشکیل دهد.
وی خاطر نشان کرد: راه برون رفت عراق از شرایط کنونی ایجاد گفتمان ملی میان گروه های عراقی برای تشکیل دولت جدید وحدت ملی و ایجاد انسجام در مواجهه با شرایط ناامنی
است.
خطیب نماز جمعه چناران با اشاره به حملات رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه و کرانه باختری گفت: در بحبوحه اوضاع عراق و سوریه، رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از این وضعیت حملات خود را به کرانه باختری و غزه تشدید کرده که این امر نمونه واضحی از فرصت سازی تکفیری ها برای صهیونیست هاست.
امام جمعه چناران افزود: شبکه ‏های ماهواره‏ای نیز با رویکرد تخریب فرهنگ کشورهای در حال توسعه، در جهت هویت ‏زدایی، دین ‏زدایی، خانواده ‏ستیزی و خانواده ‏گریزی به تولید فیلم و برنامه می‏پردازند.
وی اظهار کرد: هدف فیلم‏ هایی که توسط رسانه ‏های غربی تولید و از طریق ماهواره به‏ طور رایگان در اختیار خانواده ‏ها قرار می‏گیرد، از میان بردن نگاه عفیفانه مرد و زن در خانواده است.
وی با اشاره به هفته فرهنگ مالیاتی نیز گفت: پرداخت مالیات از مهمترین عوامل رشد و توسعه جامعه و موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی، افزایش خدمات و عمران و آبادانی کشور است.
حجت الاسلام تاجی افزود: ایجاد امنیت، رفاه اجتماعی و گسترش خدمات از مزایای پرداخت مالیات است و باید با فرهنگ سازی مناسب، مردم را از مزایای پرداخت مالیات آگاه کرد تا مردم مالیات را جزیی از بدهی خود به دولت بدانند./2
7504 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن