تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود لهستان به مرحله نهایی لیگ جهانی به اما و اگرها بستگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صعود لهستان به مرحله نهایی لیگ جهانی به اما و اگرها بستگی دارد تهران - ایرنا - هفته هفتم لیگ جهانی در حالی برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران با داشتن 19 امتیاز، صعودش به مرحله نهایی این رقابت ها را حتمی کرده و در مقابل، صعود تیم میزبان با اما و اگرها بستگی دارد.


به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان به شهر گدانسک لهستان سفر کرده تا در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال برای سومین بار در این دوره از رقابت ها مقابل تیم ملی این کشور صف آرایی کند.
والیبالیست های ایرانی با مربیگری «اسلوبودان کواچ» توانستند در هفته ششم رقابت های لیگ جهانی که به میزبانی تهران برگزار شد، دوشکست سنگین را به ملی پوشان لهستانی تحمیل کرده و و صعود خود را به دور نهایی این مسابقات قطعی کنند.
این در حالیست که لهستانی ها برای صعود به مرحله نهایی هنوز امید خود را از دست نداده و در صدد کسب بالاترین امتیاز در خانه از تیم ملی کشورمان هستند، اما صعود آنان تنها در صورت پیروزی شان مقابل ایران محقق نمی شود، زیرا این تیم حتی با احتمال پیروزی مقابل ایران در صورتی به مرحله بعد صعود خواهد کرد که تیم برزیل نتواند در ایتالیا از پس والیبالیست های این کشور برآید و نتیجه بازی را میزبان واگذار کند.
این درحالیست که تیم ملی برزیل به مربیگری رزنده توانست در نخستین دیدار هفته هفتم مقابل ایتالیا به پیروزی دست یافته و سه امتیاز این بازی را برای خود ثبت کند، که این نتیجه مسیر را قهرمان جهان را به مرحله نهایی هموار و آسان کرده و مقابل کار را برای لهستانی ها سخت و دشوار ساخته است.
در گروه A رقابت های لیگ جهانی سه تیم به مرحله نهایی این مسابقه ها صعود خواهند کرد و در شرایطی که تیم ایران با 10 بازی و 19 امتیاز و ایتالیا با 11 بازی و 19 امتیاز صعود خود را به مرحله نهایی حتمی کرده اند، فقط یک تیم باید برای صعود به مرحله نهایی باید تکلیف خود را روشن کند زیرا اکنون برزیل با 11 بازی انجام شده و 14 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و لهستان با 10 بازی و 11 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.
بنابراین لهستانی ها نه تنها باید در گدانسک کار را برای تیم ملی ایران بسیار سخت کنند بلکه باید دعا کنند که تیم ملی برزیل از پس حریف ایتالیایی بر نیاید و در این صورت این تیم لهستان خواهد بود که به عنوان تیم سوم راهی مرحله نهایی می شود.
سرمربی تیم ملی ایران در دیدار هفته پایانی (هفته هفتم ) قصد دارد با ترکیب اصلی به مصاف لهستان برود و فقط با یک تغییر در ترکیب تیم اعزامی از «شهرام محمودی» به جای «رضا قراء» در سفر گدانسک استفاده کرده است اما لهستانی که عناوین نایب قهرمانی جام جهانی در 2011 و قهرمانی لیگ جهانی در سال 2012 را با خود یدک می کشد تاکنون تغییرات زیادی در طول این فصل لیگ جهانی تجربه کرده و این هفته نیز برای رویارویی با والیبالیست های ایرانی دو تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرده است.
براساس این تغییرات «ماریوژ ولازلی» و «ایگنکژاک کرزیستاف» به جای «میخال روچیاک» و «گِژِگُژ بُوچک» در ترکیب 12 نفره سرخ پوشان لهستان در دیدار مقابل ایران در گدانسک قرار گرفته اند.
نتایج ضعیف و باخت های غیر منتظره این تیم در تهران باعث شده تا والیبالیست های لهستانی در دیداری حیثیتی به دنبال دفاع از موجودیت والیبال خود باشند که البته جدای از این بحث این دیدار حکم مرگ و زندگی برای این تیم داشته و برای افزایش شانس صعود به مرحله نهایی باید از امتیاز میزبانی و حضور هوادارنشان در سالن نهایت استفاده را ببرند.
این هفته در گروه B نیز چهار دیدار برگزار خواهد شد.
روسیه قهرمان لیگ جهانی 2013، باید 14 و 15 تیر ماه مقابل بلغارستان بازی کند و صربستانی ها دیگر مدعی این گروه هم باید در روزهای 13 و 15 تیر ماه به مصاف تیم آمریکا بروند.
نتایج این دو بازی، دو تیم برتر گروه دوم لیگ جهانی را برای راهیابی به مرحله فینال این مسابقات مشخص خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ایران و لهستان از هفته هفتم لیگ جهانی والیبال روزهای جمعه 13 تیر ماه و شنبه 14 تیر ماه ساعت 45 : 22 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.
مرحله نهایی لیگ جهانی نیز 25 تا 29 تیر ماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد.
جدول رده بندی تیم ها در گروه A و B رقابت های لیگ جهانی به شرح زیرا است :

**گروه A
1 - ایران با 10 بازی و 19 امتیاز
2 - ایتالیا با 11 بازی و 19 امتیاز
3 - برزیل با 11 بازی و 14 امتیاز
4 - لهستان با 10 بازی و 11 امتیاز

** گروه B
1 - آمریکا با 10 بازی و 21 امتیاز
2 - روسیه با 10 بازی و 18 امتیاز
3 - صربستان با 10 بازی و 17 امتیاز
4 - بلغارستان با 10 بازی و 4 امتیاز
ورزشی(1) ** 1828 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن