تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803991442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی نشانه همبستگی تیمی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال/ صعود ایران به دور نهایی لیگ جهانی نشانه همبستگی تیمی است ارومیه - ایرنا - کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: صعود ایران به دور نهایی در دومین سال حضورش در رقابتهای لیگ جهانی والیبال، نشان از همبستگی و انسجام تیمی تک تک بازیکنان دارد.


ˈ ساسان خداپرست ˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی کشورمان با کسب پیروزی های غرورآفرین برابر قدرت های برتر والیبال جهان در لیگ جهانی امسال نشان داد که انسجام تیمی و کارگروهی حرف اول را در زمین بازی می زند و ربطی به نام، عنوان و نشان کشورها ندارد.
وی گفت: در بازی روز گذشته درست است تیم لهستان با ترکیب تیمی که سال های گذشته قهرمان لیگ جهانی شده بود فاصله داشت ولی همچنان یکی از قدرت های برتر قاره اروپا محسوب می شود و پیروزی 3 بر صفر ما مقابل این تیم بسیار ارزشمند بود.
وی اظهار کرد: برگشت فرهاد ظریف موجب شده است که تیم ایران دو دریافته کار کند که انجام این تاکتیک بسیار سخت است ولی برای تیم ما نتیجه بسیار خوبی داشته و موجب کسب پیروزی های مستمر شده است.
خداپرست گفت: تعویض های بجا و به موقع اسلوبودان کواچ نیز تاثیر بسزایی در آرایش خوب بازیکنان داشت و بسیار کارساز بود و از این بابت به تفکرات و عملکرد خوب این مربی صربستانی که دو سال به عنوان بازیکن با وی در تیم های پگاه و آذرپیام بازی کردم احترام می گذارم و اطمینان دارم.
این مربی بین المللی والیبال افزود: جایگزینی عبادی پور به جای میرزاجانپور و امیر غفور به جای شهرام محمودی مصدوم توانست روند رو به جلویی برای تیم ایجاد کند.
وی ادامه داد: بازی فوق العاده سعید معروف و بازی سازی های هوشمندانه این پاسور نیز جای هیچگونه حرف و حدیثی ندارد و می توان به جرات اذعان داشت که 50 درصد توانایی های ساز بازیکنان به عملکرد خوب معروف بستگی دارد.
خداپرست افزود: ما ست دوم را از اول بد آغاز کردیم و ایجاد فاصله 6 بر 1 لهستان با تیم ما به دلیل بازی پراشتباه خودمان بود ولی در ادامه بازیکنان توانستند مجددا انسجام تیمی خود را به دست آورده و امتیازات از دست داده را به خوبی جبران کنند.
وی افزود: من سابقه کاپیتانی در تیم ملی را داریم و به جرات می گویم که مسئولیت کاپیتانی وظیفه بسیار سنگین و دشواری برای یک بازیکن است و بسیار خوشحالم که سعید معروف به عنوان سومین کاپیتان از شهر والیبال خیز ارومیه به خوبی توانسته از عهده این مهم بر آید.
خداپرست گفت: میلاد عبادی پورهم بازیکن جوان و آینده داری است و باید از فرصتی که در تیم ملی برایش ایجاد شده به خوبی استفاده کند تا بتواند با استعداد و توانایی بالایی که دارد پله های ترقی را طی کرده و به روزهای اوج حرفه ای والیبال برسد.
وی افزود: تک تک بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی در زمین دارند ولی باید قبول کرد که سعید معروف نقطه اتکای بسیار مطمئنی برای تیم ملی ایران است و باید قدر و منزلت چنین بازیکنانی ارج نهاده شود.
تیم ملی ایران یکشنبه شب گذشته با برتری 3 بر صفر مقابل لهستان در مجموعه ورزشی آزادی تهران موفق شد به عنوان تیم اول گروه A به مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی صعود کند.
فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) پس از پیروزی قاطع تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان اعلام کرد ایران با صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی تاریخ ساز شد.
والیبالیست های کشورمان هفته آینده طی روزهای 13 و 14 تیر ماه دو بازی پایانی خود را به میزبانی لهستان در این کشور برگزار می کنند و سپس به شهر فلورانس ایتالیا می روند تا در مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی والیبال حضور یابند.
7126/581/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن