تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819988337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمضان امسال هيچ مسجد فاقد روحاني و مبلغ در بهشهر نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام بابایی:
رمضان امسال هيچ مسجد فاقد روحاني و مبلغ در بهشهر نداريم
بهشهر - خبرگزاري مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي بهشهر گفت: به تمام مساجد شهري و روستايي سطح شهرستان در رمضان امسال مبلغ و روحاني اعزام شده و هيچ مسجدي بدون مبلغ نداريم.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمد بابایی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: 170 مسجد شهری و روستایی شهرستان بهشهر در طول ماه ميارك رمضان از وجود مبلغ و روحاني برخوردار هستند و خوشبختانه در اين رابطه با كمبود مبلغ روبرو نيستيم.

وي با بيان اينكه 12 روحاني اعزامي از قم نيز كار تبليغ را در روستاها و شهر انجام مي دهند اضافه كرد: همه روحانيون در طول رمضان به برنامه هاي تبليغي و ديني مي پردازند.

رئيس تبليغات اسلامي بهشهر با اشاره به حضور روحانيون مستقر در روستاها نيز خاطر نشان كرد: 5 روحاني مستقر در روستاهاي يكه توت، حسين آباد، قره تپه، عسگر آباد و روستا سارو در حال فعاليت هستند كه با توجه به فرارسیدن ماه رمضان همزمان با اوقات فراغت برنامه‌هایی همچون حلقه‌های معرفت، پاسخ‌گویی به شبهات، سخنرانی، کلاس‌های قرآن و معارف اسلامی و کلاس‌های هنری مانند خوشنویسی و قرآن را انجام مي دهند.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در سطح شهر و روستا ي بهشهر گفت: خوشبختانه با برنامه ريزي انجام شده جزءخوانی قرآن کریم به صورت محوري در مصلای جمعه بهشهر، حسينه قائم و امام حسن عسگري بهشهر برگزار و برخي از مساجد شهرستان نيز در اين رابطه وارد شده اند و جزء خواني قرآن را برگزار كرده اند.

بابايي در ادامه با اشاره به قرائت دعای ابوحمزه ثمالی از نيمه ماه رمضان در بهشهر يادآور شد: اين مراسم معنوي و روحاني از 15 لغایت 23 ماه مبارک رمضان در مسجد و حسینیه عباسیه برگزار مي شود.

وي در پايان از بازدید از مساجد شهری و روستایی در طول ماه مبارك رمضان در سطح شهرستان با حضور مسئولان خبر داد و گفت: دسته روي شهادت امام علی (ع) از مسجد محوری امام جعفر صادق (ع) به مصلای جمعه ، اجرای برنامه های شب شهادت  در مساجد و تكايا و در راهپیمایی روز قدس  از ديگر فعالیت های این اداره در ماه مبارک رمضان امسال است.


۱۳۹۳/۴/۱۲ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن