تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد ازشخصيت شکل گرفته واليبال ايران دفاع کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بايد ازشخصيت شکل گرفته واليبال ايران دفاع کنيم
دريافت کننده قدرتي تيم ملي واليبال گفت: شرايط حاکم بر تيم عالي است و بايد بگويم که از اين بهتر نمي‌شود.

به نقل از فدراسيون واليبال، پوريا فياضي اظهار کرد: تمامي شرايط براي کسب سومين برد ايران مقابل لهستان در هفته هفتم ليگ جهاني فراهم است. رشد فني تيم ما قابل لمس و محسوس است. اين مساله باعث شده تا حريفان روي واليبال ايران حساب ويژه‌اي باز کنند.

وي تصريح کرد: کسب نتايج قابل قبول در طول مسابقات وظيفه ما را سنگين تر کرده است چون از اين به بعد بايد تلاش کنيم تا شرايط به دست آمده را هم ارتقا دهيم و جايگاه خود را در مقابل تيم‌هاي مطرح جهان از دست ندهيم. هم اکنون شخصيت واليبال ايران به طور کامل شکل گرفته است.

دريافت‌کننده تيم ملي واليبال يادآور شد: با آن که صعودمان به مرحله نهايي ليگ جهاني مسجل شده است اما در اين 2 ديدار پاياني مرحله مقدماتي تلاش مي‌کنيم تا مثل گذشته بهترين بازي خود را مقابل حريفان به نمايش بگذاريم چون اگر بي انگيزه باشيم از شرايط مسابقه خارج خواهيم شد پس بهتر است که با آمادگي صد در صد به مصاف لهستان برويم تا در ايده‌آل‌ترين وضعيت فني بازي هاي مرحله نهايي را آغاز کنيم.

فياضي در خصوص کواچ اظهار کرد: براي اولين بار است که مي‌بينم يک مربي خارجي تا به اين حد زود با ملي‌پوشان هماهنگ مي‌شود. وي همه جوره (روحي، رواني و فني) بازيکنان را مي شناسد. توانست ما را بعد از شکست مقابل ايتاليا از بحراني‌ترين شرايط به بهترين وضعيت برساند. کواچ در شرايط سخت با تيم ايران همگام شد و توانستيم تا اينجاي کار با وي جواز صعود به مرحله نهايي را به دست آوريم.

وي سطح بازي هاي ليگ جهاني امسال را به مراتب بالاتر از سال گذشته دانست و افزود: اين نوع بازي ها در سال قبل براي ما خيلي جديد بود و اذيتمان کرد اما در سال جاري وضعيت فرق کرده و و ديگر با پروازهاي طولاني و برخي ميزباني هاي ضعيف مشکل نداريم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

پنج شنبه 1393/04/12 18:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن