تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان رسانه ها 24 ساعت در راه؛ نبود امکانات و سرما مشکل خبرنگاران ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ نمایندگان رسانه ها 24 ساعت در راه؛ نبود امکانات و سرما مشکل خبرنگاران ایرانی بلوهوریزنته برزیل - ایرنا - نمایندگان رسانه های ایران پس از سفری 24 ساعته و در حالیکه امکانات اولیه نیز در اختیار آنان قرار نگرفت، در سرمای شهر ˈبلوهوریزنتهˈ وارد محل برگزاری دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین شدند!


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بلوهوریزنته، نمایندگان رسانه های کشورمان که از ابتدای ورود به برزیل با مشکلات عدیده ای برای پوشش خبری مطلوب مسابقات جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل روبرو هستند، سفر بسیار دشواری از شهر سائوپائولو به بلوهوریزنته داشتند.
این سفر بیش از 24 ساعت به طول انجامید و نکته جالب اینکه اتوبوس حامل خبرنگاران و عکاسان ایران در سرمای شهر بلوهوریزنته حتی امکانات ابتدایی چون بخاری نیز نداشت.
این در حالی است که قبلا اعلام شده بود اتوبوس حامل خبرنگاران کشورمان دارای امکاناتی چون اینترنت است. همین مساله موجبات ناراحتی فراوان نمایندگان رسانه های کشورمان را همراه داشته و آنان قصد شکایت از موسسه سوداگری را دارند که با دریافت رقم های سنگین و به قصد سودجویی و کلاهبرداری، خبرنگاران را فریب داده و آنان را ناجوانمردانه روانه برزیل کرد و قرار بود امکانات مناسب را در اختیار آنان قرار دهد!
از ابتدای ورود کاروان رسانه ای ایران به برزیل، این مشکلات همواره وجود داشته و اقدامی نیز از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال کشورمان و وزارت ورزش و جوانان صورت نمی گیرد. انگار این خبرنگاران متعلق به یک کشور بیگانه در قاره سیاه آفریقا و یا منطقه آمریکای جنوبی هستند!
ورزشی (3). ** 3783 ** 1590 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن