تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802521590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران – نیجریه، ساعت 23:30 / یوزپلنگ ایرانی در فکر شکار عقاب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ایران – نیجریه، ساعت 23:30 / یوزپلنگ ایرانی در فکر شکار عقاب
پس از ماه ها انتظار در آستانه دیدار اول تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی هستیم و شاید ملی پوشانمان حساس‌ترین جدال خود در جام‌جهانی را پیش رو دارند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، یکی از حربه های کارلوس کی‌روش برای اینکه موفقیت تیم ملی کشورمان را در جام‌جهانی بالا ببرد، مخفی کردن ملی پوشان از چشم رسانه‌ها و آنالیزورها بوده است.
کی‌روش که خوب می‌داند در شرایط عادی توان رقابت با همگروه‌های گروه F و صعود به مرحله بعدی در تیم ملی ایران وجود ندارد، برای اینکه برگ برنده ای در جیب خوب داشته باشد، بازیکنانش را از چشم رسانه ها دور کرد و حالا هیچکس نمی داند که در سر کی‌روش چه می‌گذرد و اصلاً ملی‌پوشان ایران در چه درجه‌ای از میزان آمادگی قرار دارند اما چیزی که در مورد تیم ملی کشورمان محتمل به نظر می‌رسد غیبت هاشم بیک زاده مصدوم در اولین دیدار مقابل نیجریه است، او که قرار بود از شنبه به سایر بازیکنان محلق شود، هنوز نتوانسته تمرینات گروهی را از سر بگیرد و شاید این اتفاق بعد از جدال با نیجریه رخ دهد.
اما در طرف مقابل نیجریه ای ها اصلاً حال و روز خوشی را تجربه نمی‌کنند آن ها در آستانه دیدار با ایران تهدید کرده‌اند که اگر پاداشی که فیفا به تیم ملی داده بین‌آن‌ها تقسیم نشود حاضر نیستند برابر ایران صف‌آرایی کنند و این موضوع باعث شد تا رییس جمهوری نیجریه با ملی پوشان تماس بگیرد و به آن ها قول بدهد که اگر برابر ایران به برتری برسند علاوه بر پاداش فیفا، پاداشی جداگانه از سوی دولت نیجریه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.
" ابرعقاب‌ها" که لقب نیجریه ای ها است، در برزیل از جان اوبی میکل به عنوان پرآوازه‌ترین بازیکن استفاده خواهد کرد و سابقه حضور چندین ساله او در چلسی می‌تواند به نیجریه و استفن کشی سرمربی عقاب‌ها کمک کند.
حریف تیم ملی به احتمال زیاد با سیستم مورد علاقه شان که 3-3-4 است به میدان می‌آید که البته در این سیستم، نیجریه‌ای ها دربخش دفاعی با مشکل مواجه اند و ناهماهنگی مدافعان به پاشنه آشیل نیجریه تبدیل شده است.
البته هر چه قدر مدافعان نیجریه پراشتباه هستند، دروازه‌بان این تیم کم اشتباه و پرفروغ است.
انی یا ما برخلاف دروازه بان ایران از تجربه‌ بالایی درجام‌جهانی برخورد دار است و 88 بازی ملی در کارنامه خود دارد او حتی در مقطعی موفق شده 1062 دقیقه دروازه‌اش را به روی حریفان بسته نگه دارد.
درخط حمله نیجریه هم نفراتی مثل امنیکه و موزس حضور دارند که به نظر می‌‌آید کی روش برای از کار انداختن آن‌ها برنامه ویژه ای را دنبال می‌کند.
از برزیل خبر می رسد که ملی‌پوشان کشورمان در شرایط آرمانی به سر می‌برند و حتی گاسپار، مربی تیم ملی وعده داده که پس از جدال با نیجریه همه به ایران احترام خواهند گذاشت، اما بیان این جمله که هنوز سنگربان کشورمان مشخص نشده یعنی یکی از بزرگترین نقاط ضعف کشورمان به این نقطه باز می‌گردد که حضور بازیکنان کم تجربه مهم ترین عامل از ضعف است.
البته برخلاف نیجریه، مدافعان کشورمان از هماهنگی خوبی برخوردارند و این را می توان از نتایج به دست آمده در دیدارهای تدارکاتی توجه شد.
اگر ملی پوشانمان مثل دیدار با ترینیداد و توباگو در گلزنی هم موفق باشند، می توان امیدوار بود که بامداد سه شنبه درکشورمان جشن بزرگی صورت بگیرد.
پس از حالا تا پایان جدال با نیجریه دعای خیرتان پشت وپناه ملی‌پوشان. 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن