تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسر بچه بانمک کوتوله + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



پسر بچه بانمک کوتوله + تصاویر




به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، پسر بچه بانمک مبتلا به یک کوتولگی نادر، پزشکان برای شرایط بسیار نادر یک پسربچه سه ساله که تنها 75 سانتی متر قد کشیده است متحیرماندند. برودی لند با وجود آنکه سه سال دارد هنوز لباس های متناسب برای بچه های شش تا نه ماهه را می پوشد، او دچار نوعی کوتولگی بسیار نادر است که پزشکان انگستان قادر به تشخیص صحیح آن نیستند.   این پسر بچه تنها 75 سانتی متر قدر دارد در حالی که متوسط قد یک پسربچه به همین سن در انگلستان 95 سانتی متر است. او قادربه راه رفتن است، گرچه گاهی اوقات وقتی خسته می شود از کالسکه نیز استفاده می کند، مادرش به او زبان اشاره را یاد داده است چرا که با صحبت کردن مشکل دارد. والدین برودی، اما و کریس لند اکنون قصد دارند به امریکا سفر کنند تا شاید متخصصان آنجا بتوانند وضعیت کودکشان را تشخیص دهد.  
برودی اخیرا به مهد کودک می رود و مادرش می گوید بسیار عاشق آنجا شده و او پسر کوچولوی بسیار اجتماعی است که از تنهایی بازی کردن متنفر است. خانم لند و شوهرش کریس امیدوارند بتوانند 10،000 پوند پول جمع آوری کنند تا بتوانند او را برای آزمایشات تخصصی به امریکا ببرند.   مادر برودی در ادامه صحبت هایش گفت:”من هر کاری که بتوانم انجام می دهم و نا امید نمی شوم. وقتی او بزرگتر شد و درباره این شرایط سوال کرد، حداقل می توانم بگویم که همه راه ها را برای درمان آن امتحان کرده ام.”  















 




۱۲/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن