تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820087460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار مبلغ دینی به مساجد کرج اعزام می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز حجت الاسلام معینی:
هزار مبلغ دینی به مساجد کرج اعزام می شوند
کرج - خبرگزاری مهر: رییس اداره تبلیغات شمال کرج با اشاره به اهمیت اهداف سازمان تبلیغات، بیان کرد: هزار و 14 مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان کرج اعزام می شوند تا مردم را از اتفاقات و مسائل روز دنیا آگاه کنند.



حجت‌الاسلام محمدرضا معینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت اجرای اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان این مطلب اظهار داشت: مبلغان اعزامی به مناطق مختلف علاوه بر برگزاری نماز جماعت و بیان احکام شرعی به بیان تاریخ و عقاید اسلامی و برگزاری کلاس های تفسیر قرآن نیز اهمیت ویژه ای می دهند.
 
معینی در ادامه تاکید کرد: با توجه به هجمه های دشمنان اسلام و ایران و با توجه به تبلیغات سوء ماهواره ها مبلغین اعزامی به مساجد، مسائل روز و تهدیدات دشمنان را به مردم یادآوری می‌کنند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: جوانان ما باید با مفاهیم عمیق مذهبی و معنوی آشنا شوند به همین منظور باید علاقه مندی به حضور در مساجد را به جوانان تقویت کرد در این صورت است که می توان آنان را از تهدیدهای دشمنان در امان داشت.
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شمال کرج در پایان گفت: حضور مبلغان در مساجد و آگاه سازی مردم می تواند نقشه‌های دشمنان را در ضربه زدن به اصل ولایت فقیه و تهاجمات فرهنگی برای مردم بازگو خواهند کرد.



۱۳۹۳/۴/۱۲ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن