تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده شهدا مايه افتخار جامعه اسلامي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
رييس مجلس شوراي اسلامي: خانواده شهدا مايه افتخار جامعه اسلامي هستند رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: خانواده هاي شهدا مايه سعادت و افتخار جامعه اسلامي هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني در ديدار با خانواده شهيدان سلطاني و جودي در قم افزود: ديدار با خانواده هاي معظم شهدا وظيفه و سعادتي براي مسوولان است و امروز اين توفيق نصيب ما شد تا خدمت شما برسيم.
وي ادامه داد: خانواده هاي شهدا مايه عزت و افتخار ايران اسلامي هستند، خداوند شما را حفظ کند و درجات شهدا را متعالي گرداند.
نماينده قم درمجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران اين استان از قشر ارزشمند ايثارگر هست افزود: وي عهده دار مسووليت رسيدگي به امور خانواده هاي معظم و معزز شهدا است و اميدواريم در اين مسير موفق باشد.
شهيدان محمد رضا و غلامرضا سلطاني در فروردين سال 61همزمان در عمليات فتح المبين و شهيدان محمد علي جودي در سال 60در منطقه بوکان و شهيد داود جودي نيز در سال 65 به درجه رفيع شهادت نايل آمدند.
شهيدان مجيد و اسحاق اسحاقي به ترتيب در سالهاي 60در چزابه و 66در شلمچه در عمليات کربلاي هشت به شهادت رسيدند. شهيد محمد علي ملا احمدي نيز سال 67در منطقه فاو و در سن 17سالگي به درجه شهادت نايل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن