تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر ارطه قائمشهر زیرساختهای مناسب ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران محمدی:
شهر ارطه قائمشهر زیرساختهای مناسب ندارد
قائم شهر- خبرگزاری مهر: فرماندار قائم شهر با اشاره به شهر تازه التاسیس ارطه هنوز زیرساختهای مناسب ندارد، اذعان داشت: این شهر نیاز به حمایت دولت دارد و باید منابع درآمدی برای آن تعریف شود.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه چهارشنبه در بررسی مشکلات شهر ارطه قائم شهر در مسجد صاحب الزمان قادیکلای ارطه بیان کرد: با توجه به اینکه ارطه بعنوان شهر از سوی وزارت کشور معرفی شده است اما هنوز بصورت سنتی و با سبک و سیاق روستایی است که باید برای تغییر این روش برنامه ریزی و راهکار ارائه داده شود. وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات پاسخگوی نیاز این شهر نیست، خاطرنشان کرد: برای تهیه ماشین آتش نشانی باید با همکاری شورا، شهرداری و مسئولین استان صورت گیرد. محمدی با اشاره به دیدار مردمی با شهروندان و اهالی روستا یک توافق بین مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان است، گفت: این نشست ها به این معنا نیست که خلاف واقع قول داده شود و اقدامی صورت نگیرد. وی بیان اینکه بدنبال دادن قول ناصواب به مردم شهرستان نیستیم بلکه این نشست ها برای رفع مشکلات آنهاست، اظهارداشت: بخشی از پیگیری های مردم در بودجه سال جاری لحاظ شده است. فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه با این نگاه که بتوان برای پروژه های عمرانی اعتبار در نظر گرفته شود تا به اتمام برسد، افزود: در سال جاری بدنبال تخصیص اعتبار به اندازه رفع نیازمندی های شهرستان هستیم. رئیس شورای شهرستان قائم شهر با بیان اینکه مردم شهر ارطه با مشکلات بسیاری مواجه هستند، گفت: مسئولان شهرستان باید برای رفع مشکلات آنها برنامه ریزی و راهکارهایی ارائه دهند. آرمان فتحی با اشاره به اینکه منطقه قادیکلای ارطه از سال 86 با مشارکت مردم برای عقب نشینی و تعریض جاده دچار خسارت های بسیاری شدند، اظهار داشت: مردم برای  رفت و آمد با مشکل مواجه هستند مسئولین باید برای بهسازی معابر اعتباراتی را اختصاص دهند. وی بیان کرد: با وجود زمین های بلااستفاده در منطقه ارطه می توان برای استقرار دستگاههای اجرایی مورد نیاز بویژه پاسگاه از آنها استفاده کرد. سخنگوی شورای شهر ارطه به اهدای زمین 2500 متر مربع با جاده اختصاصی برای احداث مرکز بهداشت توسط یک خیر و همچنین زمینی توسط خیر حسین عزتی برای اورژانس جاده ای و فوریت های پزشکی خبرداد و افزود: با اختصاص 20 میلیون تومان اعتبار دولتی برای خرید تجهیزات، مرکز اورژانس جاده ای عید سعید فطر به بهره برداری خواهد رسید. فتحی به دو پروژه برق رسانی بین مزارع مصوبات دولت اشاره کرد و اذعان داشت: برای اجرای این دو پروژه از محل بودجه های چهار محوری 60 میلیون تومان تعریف شده است که با مشارکت مردمی 40 میلیون تومان آن آماده و منتظر ترانس برق هستند. وی با اشاره به فعالیت 40 تاکسی شهری برای رفت و آمد مردم به شهر قائم شهر، افزود: با توجه به ساماندهی تاکسی های بین شهری دیگر رانندگان از شهرداری و سازمان تاکسیرانی شهرداری حرف شنوی ندارند. فتحی بیان کرد: متاسفانه در بحث ساماندهی، اعمال نظر و افزایش کرایه با رانندگان تاکسی با مشکل مواجه شده ایم.


۱۳۹۳/۴/۱۲ - ۱۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن