تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- «دانشگاه ها را جولانگاه جریان های سیاسی نکنید» و «بانک ها همچنان وام نمی دهند»مهمترین عناوین خبری است که روزنامه جام جم روز پنجشنبه در صفحه ی نخست بازتاب داد.


دانشگاه ها را جولانگاه جریان های سیاسی نکنید، تیتر یک این روزنامه است. حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی نکته ای بسیار مهم را مورد تاکید قرار دادند و افزودند که مسوولان ذی ربط و مدیران دانشگاه ها باید با جدیت از تبدیل مراکز علمی به محل جولان و فعالیت​های جریان های سیاسی جلوگیری کنند. ایشان تبدیل دانشگاه ها به باشگاه های سیاسی را سم مهلک حرکت علمی کشور خواندند و خاطرنشان کردند: متاسفانه در دوره ای شاهد این پدیده زیانبار بودیم.
بانک ها همچنان وام نمی دهند، تیتر دیگر روزنامه جام جم است. با این که بانک مرکزی حدود 10 روز پیش نرخ سود عقود مبادله ای بانک ها را 6 درصد افزایش داد تا وام دهی خرد به مردم افزایش یابد، اما ظاهرا در وام دهی بانک ها کماکان به همان پاشنه می چرخد.
این روزنامه با بازتاب عنوان ظریف: غرب اشتباه سال 2005 را تکرار نکند، نوشت: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در اولین روز از مذاکرات وین 6 تاکید کرده است که بیشتر ناظران غربی آشکارا در مورد فرصت های از دست رفته مربوط به پیشنهاد سال 2005 من اظهار تاسف کرده اند. در واقع، اشتباه محاسباتی غرب در آن زمان تا حدود زیادی مسوول آن چیزی است که ما امروز با آن روبه رو هستیم. امروز آقای روحانی و من دوباره به میز مذاکرات بازگشته ایم و رویکرد ما تغییر نکرده است. متاسفانه هنوز خیالبافی در برخی طرف های مقابل وجود دارد.
روزنامه جام جم با بررسی موضوع ایران - لهستان جنگ صدرنشینی و صعود، نوشت: تیم ملی والیبال کشورمان قبل از این که خود را برای حضور در فینال لیگ جهانی آماده کند در هفته پایانی مرحله گروهی، باید 2 بار به مصاف لهستان برود؛ دیدارهایی که امتیازاتش برای تیم میزبان حکم صعود به فینال و برای تیم ملی کشورمان حکم صدرنشینی را دارد.
**9165**2002

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن