تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهاجم داعش به عراق ضرورت مبارزه بین المللی با تروریسم را اثبات کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل: تهاجم داعش به عراق ضرورت مبارزه بین المللی با تروریسم را اثبات کرد مسکو- ایرنا- نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: حمله تروریست های گروه داعش به عراق نیاز به مبارزه بین المللی با تروریسم را نشان داد.


به گزارش ایرنا، ویتالی چورکین روز چهارشنبه در مصاحبه با روزنامه روسی ˈراسیسکایا گازتاˈ ارگان دولت روسیه در جمع بندی یک ماه ریاست دوره ای روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل، گفت: حوادث عراق به عنوان کشوری که تا این اواخر از طرف بسیاری به عنوان نمونه بارز موفقیت مهندسی ژئوپلیتیک آمریکا قلمداد می شد، بسیاری را بیدار کرد.
وی افزود: تصرف سریع مناطق وسیعی از عراق توسط تروریست های گروه داعش تصویر پیچیده ای را روشن کرد و نشان داد که خطر تروریستی چالشی برای همه کشورهای منطقه است و نیار به پاسخ عملی و کوبنده دارد.
وی یادآوری کرد: در مذاکرات سوری-سوری ژنو در ماه فوریه گذشته نمایندگان هیات دولت سوریه خواستار اولویت دادن به مساله مبارزه با تروریسم شدند.
نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل با بیان این که تروریست های گروه داعش برای ایجاد خلافت بزرگ در منطقه تلاش می کنند، اظهار داشت: جامعه جهانی از آنها حداقل یک گام عقب مانده و همچنان بر مبارزه با تروریسم در داخل کشورها اصرار دارد.
وی افزود: در نتیجه وضعیتی پیش آمده است که برخی کشورها تروریسم را محکوم کرده و برخی دیگر آن را در واقع تشویق می کنند.
چورکین در مورد مساله سوریه گفت: این مساله در شورای امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی پایان موفقیت آمیز انتقال سلاح های شیمیایی سوریه به خارج برای امحا را در دوره ریاست دوره ای روسیه بر شورای امنیت واقعه ای نمادین خواند.
وی افزود: به این ترتیب ابتکار روسیه برای امحای زرادخانه سلاح شیمیایی سوریه با موفقیت انجام گرفت.
چورکین همچنین به تلاش های جاری در شورای امنیت سازمان ملل برای بهبودی وضعیت انسانی در سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر پیش نویس قطعنامه ای در شورای امنیت بررسی می شود که در صورت تصویب به سازمان بین المللی امدادرسانی اجازه استفاده از چهار گذرگاه مرزی در مرز سوریه با ترکیه، عراق و اردن را خواهد داد.
اروپام/2242**۵۱۸** 3404

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن