تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816615223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاف اصناف خاش و رضایت و خشنودی مردم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برکات ماه مبارک رمضان/ انصاف اصناف خاش و رضایت و خشنودی مردم خاش، زاهدان- ایرنا- انصاف اصناف خاش در ماه مبارک رمضان در تامین و تخفیف اجناس و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم سبب رضایت و خشنودی شهروندان و بازاریان این شهرستان شده است.


به گزارش ایرنا، تامین مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان از مدتی پیش آغاز شده و مسوولان دستگاههای اجرایی دست اندرکار و مجامع امور صنفی بارها در نشست های مختلف بر برنامه ریزی هر چه بهتر در این زمینه و همچنین تنظیم و نظارت بازار در این ماه پربرکت تأکید کرده اند.
همه ساله در روزهای پایانی ماه شعبان و آغازین روزهای ماه مبارک رمضان جنب و جوش مردم مومن و خداجو شهرستان خاش برای تامین مایحتاج ضروری این ماه و کمک به نیازمندان افزایش می یابد.
افزایش خرید موادغذایی و سایر اقلام مورد نیاز از سوی مردم برخی افراد سودجو را به وسوسه می اندازد تا از این بازار پرجنب و جوش سو استفاده کرده و با افزایش قیمتها سود بیشتری برای دنیای خود و عذاب الهی را برای آخرت خویش مهیا کنند.
در این میان بیشتر کسبه و بازاریان که همواره نان حلال و روزی پاک و زلال را از خداوند بزرگ طلب می کنند مشتاقانه به تامین و فروش نیازهای مردم آن هم با تخفیف ویژه می پردازند.
اصناف و بازاریان خاش از جمله کسبه مومن و با انصافی هستند که با شور و اشتیاق ضمن تخفیف های ویژه در فروش کالاهای خود، از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان استفاده می کنند.
شماری از اصناف و بازاریان این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از اینکه تخفیف های ویژه ای به مناسبت ماه مبارک رمضان قائل شده اند بسیار خرسندند و رضایت شهروندان را رضایت باریتعالی و آن را توشه دنیا و آخرت خود می دانند.

محمد قلندرزهی یکی از کسبه خاش گفت: بازار و خیابانهای این شهرستان در روزهای نخست ماه مبارک رمضان از حال و هوای خاصی برخوردار است و جنب و جوش مردم برای خرید کالاهای مورد نیاز کسبه را نیز به وجد می آورد.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان علاوه بر افزایش خرید اقلامی نظیر برنج، گوشت، مرغ، و غیره، بازار فروش آش و حلیم، زولبیا و بامیه نیز گرم و سرشار از وجود مشتری است.
رضا میرکازهی یکی دیگر از بازاریان خاش گفت: بیشتر مردم سعی می‎کنند در خرید موادغذایی دقت لازم را داشته باشند و اجناس‎ با کیفیت و قیمت مناسب از مشتری بیشتری برخوردار هستند.
احمد میر نیز اظهار داشت: در نظر گرفتن تخفیف های ویژه در ماه مبارک رمضان برکت کسب و کار را دو چندان می کند و هنگامی که مشتریان را خشنود از خرید می بینم خدا را شکر می کنم.
وی افزود: برخی اقلام مانند زولبیا و بامیه در شیرینی فروشی ها حال و هوای ماه مبارک رمضان را برای مردم دو چندان می کند.
وی اظهار داشت: مردم ترجیح می دهند بیشترین مایحتاج خود را از مکان هایی خرید کنند که کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مناسب تر می فروشند و تحت نظارت و کنترل بازرسان صنفی هستند و بر این اساس میادین میوه و تره بار، فروشگاه‎های زنجیره ای و سایر واحدهای صنفی که تخفیف های مناسبی قائل می شوند از استقبال مردمی بیشتری برخوردارند.
عبدالله قلندرزهی نیز گفت: از آنجایی که امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دایر نشده تخفیف های ویژه ای از سوی اتاق اصناف و بازاریان بر اقلام مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
تشدید نظارت از سوی دستگاههای دست اندرکار و اتاق اصناف با توجه به تاکید دولت مبنی بر برخورد قانونی با متخلفان صنفی در ماه رمضان موجب رضایت شهروندان و بازاریان شده است.
شماری از مردم خاش نیز از وضعیت بازار و قیمت ها ابراز خرسندی و از مسوولان دست اندرکار تقدیر کردند.
یعقوب ایرندگانی یکی از شهروندان خاش گفت: برای خرید موادغذایی و سایر اقلام مورد نیاز هیچ کمبودی وجود ندارد و خوشبختانه بازاریان نیز رعایت انصاف رارعایت انصاف را می کنند.
ˈمژگان کردˈ یک بانوی خانه دار نیز اظهار داشت: بازاریان و کسبه این شهرستان به حرمت ماه مبارک رمضان هیچگونه اجحافی در حق مشتریان نمی کنند و قیمتهای نصب شده بر روی کالاها نشان دهنده تخفیف ویژه این ماه مبارک است.
*** تخفیف های 10 تا 15 درصدی
رییس اتاق اصناف شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با اتحادیه های صنفی توزیعی از جمله میوه و تربار، موادغذایی، مرغ، ماهی و خواربار فروشان در راستای تخفیف کالاها و تامین کالاهای پرمصرف این ماه برگزار شد که تمامی اتحادیه ها متقبل شدند اقلام مورد نیاز مردم را در ماه مبارک رمضان با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه کنند.
نوراحمد هاشمزهی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان خاش خبر داد و افزود: در ماه مبارک رمضان کلیه واحدهای صنفی از سوی بازرسان به صورت مستمر کنترل می شوند.
وی اولویت کالایی نظارت و بازرسی در ماه رمضان را مواد پروتئینی، روغن، برنج، شکر، حبوبات، مواد لبنی و زولبیا و بامیه عنوان کرد.
رییس اتاق اصناف خاش بیان کرد: با تشدید بازرسی ها در این ایام به صورت دو شیفت صبح و عصر، با استفاده از توان بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد قاطع می شود.
هاشمزهی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، فروش اجباری و احتکار مراتب را از طریق سامانه 124 و یا تلفن4224100 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف گزارش دهند.

***هیچ کمبودی در تامین ارزاق روزه داران خاشی نداریم

فرماندار خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا بر نظارت و کنترل قیمت ها در بازارهای این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: صنوف مختلف در شهرستان خاش، صادق، مومن و ولایت مدار هستند و انتظار داریم با توجه به ماه مبارک رمضان خودشان بازرس و ناظر کنترل بر بازار و قیمت ها باشند.
محمداکبر چاکرزهی افزود: کنترل و پایش مستمر و منظم بازار هم از نظر تامین نیامندی ها و هم کنترل و بازرسی بازار بوسیله بازرسان مربوطه به صورت جدی پیگیری می شود و امید است بتوانیم خدمات ارزنده ای را به شهروندان خاش ارائه کنیم.
فرماندار خاش بیان کرد: با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کنترل و تنظیم بازار و اجرای برنامه های ستاد در ایام ماه مبارک رمضان و تعامل و هماهنگی دستگاههای دست اندرکار، گشت های مشترک کنترل و نظارت صنوف فعالیت خود را آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان بازرسی ها و نظارت ها به صورت ویژه ادامه می یابد.
وی تشکیل منظم جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان را یادآور شد و تصریح کرد: تیم های بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف خاش بر وضعیت بازار این شهرستان نظارت دارند.
رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان خاش از انبار ذخیره کالاهای اساسی مردم برای ماه رمضان خبر داد و افزود: اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تهیه و عرضه شده است و هیچ گونه نگرانی برای کمبود مواد غذایی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در زمینه برخی از کالاها کمترین افزایش قیمت اتفاق افتاده، تصریح کرد: این افزایش قیمت‏ها نیز با کارهای کارشناسی اعمال شده است.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. ک/4
7312 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن