تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819892038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم سیستان زمینه آزادسازی شش زندانی را فراهم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > سیستان و بلوچستان با شرکت در جشن گلریزان/
مردم سیستان زمینه آزادسازی شش زندانی را فراهم کردند
زاهدان-خبرگزاری مهر: مردم سیستان و بلوچستان از ابتدای ماه مبارک رمضان با برپایی جشن‌های متعدد در شمال استان در نخستین روزهای ماه برکت و نعمت ستاد دیه را گلباران کردند.



به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روزهای آغازین ماه مبارک رمضان مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند و هامون در شمال استان با برپایی و شرکت در مراسم جشن گلریزان در آزادی سازی زندانیان جرایم غیرعمد مشارکت کردند. مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان در این رابطه در گفتگو با مهر اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 75 زندانی در زندان‌های استان ناشی از جرایم غیرعمد در حبس بسر می‌برند که به طور حتم آزاد سازی بسیاری از آنها با برپایی جشن‌های گلریزان و در طی ماه مبارک رمضان فراهم خواهد شد. حسین ثوری اظهار داشت: جشن‌های گلریزان با هدف کمک به آزادسازی زندانیان از ابتدای ماه مبارک در استان آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد. وی اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان در شهرهای شمالی استان توسط مردم خیر اهدا و جمع آوری شده است. ثوری افزود: استقبال و مشارکت مردم سیستان در جشن‌های گلریزان موجب شده است تا زمینه آزادسازی 6 زندانی فراهم شود. وی گفت: جشن های گلریزان با مشارکت مردم خیراندیش و بزرگان طوایف و معتمدان از امروز در شهرهای جنوبی استان نیز آغاز خواهد شد. وی با اشاره به اینکه ستاد دیه در نظر دارد تا زمینه آزادسازی حداقل 60 زندانی را تا پایان ماه مبارک رمضان از طریق مشارکت‌های مردمی فراهم کند یادآور شد: برای دستیابی به این منظور نیاز به جمع آوری حداقل یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.  


۱۳۹۳/۴/۱۱ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن