تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت کار کارشناسی برای ساخت مدارس آذربایجان شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی پورمهدی تاکید کرد:
ضرورت کار کارشناسی برای ساخت مدارس آذربایجان شرقی
تبریز- خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت : باید برای ساخت مدارس در استان کار کارشناسی انجام گرفته و مدارس با دقت بالاتری ساخته شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق پورمهدی چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید نوسازی مدارس استان اظهار داشت: باید به فکر ساخت ساختمان هایی برای مدارس باشیم که طول عمر مناسبی داشته باشند نه اینکه این ساختمان ها پس از 20 یا 30 سال تخریب شده و به فکر تعمیر آن باشیم. وی ادامه داد: این امر نوعی ضعف برای نظام مهندسی استان محسوب می شود زیرا هم اکنون قیمت تمام شده ساختمان در کشور بسیار بالا بوده و در صورتی که نتوانیم ساختمان های باعمر بالا بسازیم دچار زیان بالایی خواهیم شد. پورمهدی افزود: سازمان نوسازی مدارس یک دستگاه تخصصی است که وظیفه اش احداث و نوسازی فضاهای آموزشی است و باید از مراحل اجرا، ساخت و تجهیز نظارت دقیق و کارشناسی داشته باشد. وی با بیان اینکه هم اکنون اعتبار 300 میلیارد تومانی برای پروژه های عمرانی استان در نظرگرفته شده، گفت: با توجه به شرایط بد اقتصادی نمی توان شاهد تحقق تمامی این اعتبار باشیم که هم اکنون نیز تنها 30 درصد از این بودجه تامین شده است. معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این اعتبار برای سه هزار پروژه عمرانی در استان در نظر گرفته شده و به سختی خواهیم توانست این تعداد را سرپا نگه داریم. وی با اشاره به ضرورت تلاش مدیران برای درآمدزایی گفت: ما نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم بلکه نگرش مدیران باید به سمت منابع غیر دولتی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باشد تا بتوانند بدین وسیله پروژه ها خود را به اتمام برسانند. در پایان این آیین با تقدیر از زحمات علی آذرنژاد مدیرکل سابق نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، محمدرضا عیدی به عنوان مدیر کل جدید این اداره منصوب شد.


۱۳۹۳/۴/۱۱ - ۱۵:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن