تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802883161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبات سیاسی و امنیتی عراق در گرو پیروی از مرجعیت دینی است/ فتنه مذهبی راهبرد همیشگی دشمن برای مقابله با مسلمانان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان:
ثبات سیاسی و امنیتی عراق در گرو پیروی از مرجعیت دینی است/ فتنه مذهبی راهبرد همیشگی دشمن برای مقابله با مسلمانان است خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبیین فلسفه ایجاد گروهک های تروریستی از سوی استکبار جهانی، دامن زدن به فتنه های مذهبی و قومیتی را راهبرد همیشگی دشمنان برای مقابله با مسلمانان جهان دانست.



حجت الاسلام والمسلمین علی رضا اسلامیان، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به ریشه‌ها و علل شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش عنوان کرد: اصل شکل‌گیری چنین نهادهای تروریستی امر جدیدی نیست و جای تعجب هم ندارد؛ چراکه دشمن از قدیم چنین کارهایی را انجام می‌داده است.
وی افزود: جهت ریشه‌کنی اسلام سازمانی تحت حمایت‌های مالی عربستان، قطر و حتی بسیاری از کشورهای دیگر و با حمایت روشن آمریکا شکل گرفته  و طبیعی است که آمریکایی‌ها نیز ژست ضد تروریستی بگیرند و واکنشی در ظاهر نشان دهند.
حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان ادامه داد: با کمی ژرف‌نگری، انسان‌های بصیر و فهیم دنیا متوجه می‌شوند حرکاتی مانند طالبان در افغانستان و القاعده در بسیاری از کشورهای دنیا یک مولود آمریکایی است و گاهی اوقات مولود یک نفر ممکن است علیه او نیز نیشگون‌هایی بگیرد؛ بنابراین مسأله روشن است اما انگیزه آنها چیزی جز این نیست که کشورهای اسلامی را به بحران درونی، فتنه‌های داخلی و جنگ مذهبی روبه‌رو کنند و از سوی دیگر نیز چهره مشوش و زشتی را از اسلام به دنیا ارائه دهند.
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از این که مردم دنیا گرایشی به اسلام پیدا کردند و به خصوص پس از انقلاب اسلامی ایران این گرایش لحظه به لحظه تشدید می‌شد، دشمنان باید به نحوی جلوی این رشد و گرایش را می‌گرفتند؛ بنابراین تصمیم گرفتند تا با ترسیم چهره زشت،‌ خشن و تروریستی از اسلام به اهداف خود برسند.
وی اضافه کرد: طبیعتاً در این راستا افراد بی‌بصیرت، وهابی‌ها و سلفی‌ها عنصرهای کاملاً مناسبی بودند که به نام دین و به بهانه آن بدترین حرکت‌ها را علیه دین و متدینین انجام دهند اما سؤالی که در اینجا برای هر فرد هوشیاری مطرح می‌شود این است که اگر اینها مسلمان هستند و دین دارند چرا تاکنون حتی یک گلوله علیه دشمنان دین اسلام و صهیونیست‌ها شلیک نکرده‌اند؟ و چرا تمام گلوله‌های آنان به قلب بچه‌های مسلمانان خورده و هر خنجری که بیرون کشیده‌اند رگ گردن یک طفل مسلمان را بریده است؟ این سؤال‌ها پاسخ روشنی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان خاطرنشان کرد: اخیراً نیز رهبر معظم انقلاب پرده از تصمیمات دشمن در ایجاد جنگ و نزاع میان شیعه و سنی برداشته‌اند و تأکید فرمودند که دشمنان حرکت پیشین خود را در ایجاد دشمنی میان شیعه و سنی تشدید کرده‌اند تا بیداری اسلامی را تحت شعاع این جنگ‌ها قرار دهد و میل کشورهای اسلامی به بیداری مطلوب را از میان بردارد.
وی در ادامه در پاسخ به این که آینده منطقه با توجه به تحولات عراق چیست و طرح تجزیه عراق با چه مشکلاتی مواجه خواهد شد؟ گفت: اگر جنگ مذهبی در یک منطقه آغاز شد، تجزیه رخ خواهد داد و در واقع یک عراق نو شکل خواهد گرفت و این جنایت، جنایت دیگری را به دنبال خواهد داشت، اما همه چیز بستگی به این دارد که اگر مردم عراق پیام مرجعیت شیعه حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی را در مقابل کید دشمن و داعش پذیرفتند و به جان خریدند این فتنه در نطفه خفه خواهد شد ؛ این در حالی است که اگر مردم هوشیار نبودند و پیام مرجعیت را درک نکردند آینده عراق به شدت بحرانی خواهد بود.
وی با تأکید بر این که دوری از مرجعیت همیشه برای کشورهای اسلامی و شیعی مایه بدبختی و نکبت خواهد بود، افزود: آینده عراق به دور از مرجعیت، آینده‌ای پیوسته آشوب و فتنه‌ای است که در آن هیچ هویتی برای کسی باقی نمی‌ماند.
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری این که در طول تاریخ اسلام، مرجعیت شیعه همیشه هوشیار بوده، درد را به زیبایی درک کرده و درمان را به صورت کامل و به‌موقع ارائه کرده است، گفت: مقابله، ایستادگی، افزایش بصیرت، ایثار و فداکاری آغاز راه مقابله با حرکت دشمن است. 
حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان گفت: چیزی که باعث می‌شود داعش و گروهک‌های تروریستی رشد کنند، سهل‌انگاری و بی دغدغه بودن مردم و مسؤولان عراق است، ضمن این که سیاسی‌کاری دولتمردان عراق و برخی از اقوام آن، آینده عراق را با بحران گسترش تروریسم رو برو خواهد کرد اما بیداری مردم و عدم سیاسی کاری مسؤولان عراق و غیرت مداری مردم این کشور سدی در مقابله تروریست خواهد بود.
نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به این که آیا کشورهای غربی از بازگشت تروریست هایی که به کشورهای اسلامی اعزام کرده اند متضرر نمی‌شوند؟ گفت: به یقین متضرر می‌شوند و بی تردید خبر از متضرر شدن خودشان هم دارند اما فعلاً یک ضرر شدیدتر به اسلام را  ترجیح می‌دهند چون می دانند در این راه حتی اگر ضرر هم ببینند، باز هم دنیای اسلام را با یک فتنه عظیم روبه‌رو کرده‌اند و این فعلاً برای آنها مطلوب است؛ به عبارتی دیگر پذیرش ضرر کمتر برای اعمال ضرر بیشتر به دشمن را انتخاب کرده‌اند اما باز هم خداوند مؤمنان و متدینان را یاری خواهد کرد و بصیرت و دشمن‌شناسی مردم در سایه رهبری امام خامنه ای و مرجعیت عراق در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد./9457/ت301/ج



۱۳۹۳/۴/۱۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن