تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815312354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري 180 وکيل با کميته امداد براي حل مشکلات حقوقي مددجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۳ب.ظ)
مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي خبر داد؛ همکاري 180 وکيل با کميته امداد براي حل مشکلات حقوقي مددجويان مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي از همکاري 180 وکيل نيکوکار با کميته امداد استان براي حل مشکلات حقوقي مددجويان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين دشتي گفت: کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي و کانون وکلاي استان براي حل مشکلات حقوقي مددجويان همکاري مي کنند و پرونده حقوقي خانوارهاي تحت حمايت پس از معرفي به اين کانون، توسط حقوقدانان و وکلاي نيکوکار به صورت رايگان حل و فصل مي شود بطوريکه سال گذشته 950 مددجو مشاوره حقوقي وکلاي نيکوکار را دريافت کرده اند.
وي با اشاره به مشاوره رايگان پرونده حقوقي مددجويان توسط وکلاي نيکوکار استان و رسيدگي و حل 55 پرونده حقوقي مددجويان توسط اين وکلاي در سال گذشته تصريح کرد: بايد فقر حقوقي خانوارهاي مددجويان تحت پوشش کميته امداد زدوده شود چرا که توانمندي حقوقي اين طيف گامي بلند در کاهش مشکلات حقوقي آنها بوده و بر همين اساس حل مشکلات دانشجويان تحت حمايت يکي از دغدغه هاي اصلي در اين زمينه است.
دشتي گفت: همکاري کميته امداد آذربايجان شرقي و کانون وکلاي اين استان با هدف کاهش و حل مشکلات حقوقي مددجويان صورت مي گيرد و پرونده حقوقي مددجويان پس از معرفي توسط کميته امداد به کانون وکلا به صورت رايگان مورد بررسي و رسيدگي قرار مي گيرد.
وي با اشاره به اجراي طرح غربالگري مشکلات حقوقي مددجويان و حل اين مشکلات بر اساس يافته هاي اين طرح گفت:حل مشکلات حقوقي مددجويان با نگاه تحولي و بر اساس سند چشم انداز و برنامه پنج ساله اين نهاد صورت مي گيرد.
مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي در پايان به اجراي طرح مفتاح الجنه در ماه رمضان اشاره و تصريح کرد: بر اساس اين طرح و با هماهنگي صورت گرفته با کانون وکلا و بسيج حقوقدانان استان، وکلاي نيکوکار به همراه امدادگران کميته امداد امام خميني (ره) در دهه کرامت از منزل مددجويان بازديد کرده و به صورت چهره به چهره به مشکلات حقوقي آنان رسيدگي خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن