تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819793484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سه دهه آينده؛ سوخت هاي گياهي جايگزين سوخت هاي فسيلي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۵۱ب.ظ)
عضو هيئت علمي پژوهشگاه صنعت نفت؛ در سه دهه آينده؛ سوخت هاي گياهي جايگزين سوخت هاي فسيلي مي شود سوخت‏ هاي زيستي به واسطه اينكه از روغن‏ هاي خوراكي توليد مي‏ شوند، گران هستند از اين رو بايد به فكر جايگزيني آنها با دانه‏ هاي غير خوراكي باشيم.
امير ناصر احمدي، عضو هيئت علمي پژوهشگاه صنعت نفت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري موج با اشاره به نفت خيز بودن ايران و تمركز اصلي همگان بر روي سوخت‏ هاي فسيلي گفت: سوخت‏ هاي زيستي به واسطه اينكه از روغن‏ هاي خوراكي توليد مي‏ شوند، گران هستند از اين رو بايد به فكر جايگزيني آنها با دانه‏ هاي غير خوراكي باشيم.
وي با تاكيد بر ضرورت توليد سوخت‏ هاي گياهي در كشور افزود: اگر چه ما در كشور به دنبال حل مشكلات و پيامدهاي زيست محيطي ناشي از مصرف سوخت هاي فسيلي هستيم؛ اما موضوع اقتصاد اولويت شماره يك است.
عضو هيئت علمي پژوهشگاه صنعت نفت افزود: مشتري ابتدا قيمت را در نظر مي گيرد و مشكلات زيست محيطي در بلند مدت خود را نشان مي دهد.
احمدي با بيان اينكه اجرايي شدن طرح توليد سوخت گياهي نيازمند كمك دولت‏، اختصاص يارانه و همياري و همفكري همه جانبه است گفت: بر طبق پيش بيني هاي انجام شده در آينده‏اي نه چندان دور، سوخت‏ هاي گياهي به جايگزين كاملي براي سوخت‏ هاي فسيلي تبديل خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن