تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820465447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه طرح صنعتی جدید در جاجرم راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان شمالی وفاخواه:
سه طرح صنعتی جدید در جاجرم راه اندازی می شود
جاجرم - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاجرم گفت: از ابتدای سال جاری سه طرح صنعتی برای صدور جواز تأسیس به این اداره ارائه شده و قرار است بعد از کسب جواز تأسیس در این شهرستان راه اندازی شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، علی وفاخواه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهم اقدامات و برنامه های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاجرم در سه ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در این زمینه این اداره طرح نظارتی ویژه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را از اردیبهشت ماه 93 توسط پنج اکیپ بازرسی دو نفره در سطح شهرستان آغاز کرده که اجرای این طرح در حال حاضر نیز ادامه دارد. وی برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان جاجرم در تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه را نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این اداره در بهار امسال ذکر کرد. وفاخواه اضافه کرد: در این مدت گشت های مشترک بازرسی و نظارت با دستگاههای همکار از جمله فرمانداری، اتاق اصناف، دامپزشکی، شبکه بهداشت و ... انجام شده که موضوع این گشت ها نیز کشف و مبارزه با مواد دخانی، نظارت بر کیفیت و کمیت پخت نان، نظارت بر رستوران ها، نظارت بر حمل نقل عمومی، مبارزه با احتکار و ...بود. وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون نظارت با موضوع برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف و تصویب قوانین در حوزه اصناف شهرستان جاجرم اظهار داشت: علاوه بر این در مدت مزبور برنامه های پیش روی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در سال 93 در بخش صنایع تهیه و تدوین شد. روند قیمت 18 قلم کالا بررسی می شود وفاخواه برگزاری گشت های مشترک با شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان اسفراین برای بازدید از مصرف سوختی ماشین آلات معدنی و میزان دریافت سهمیه سوخت ماهیانه را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاجرم برشمرد و افزود: همچنین در این مدت جلساتی با مسئولان ذی ربط جهت بررسی مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی شهرستان جاجرم نیز برگزار شد. وی در ادامه با بیان این که از ابتدای سال جاری سه طرح صنعتی برای صدور جواز تأسیس به این اداره ارائه شده است، اضافه کرد: تعداد سه طرح صنعتی جهت صدور جواز تاسیس به این اداره ارائه شده که گزارش پیشرفت این سه طرح جهت صدور جواز تاسیس به استان ارسال شده است. وفاخواه این سه طرح را شامل کارخانه موزاییک سازی، کارخانه تولید بلوک سیمانی و بلوک سبک لکا و واحد صنعتی تولیدی شن و ماسه و شن شویی عنوان کرد. وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تثبیت قیمت های بازار برای ماه مبارک رمضان، افزود: در این زمینه اقداماتی از جمله برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار با موضوع پیگیری مصوبات قبلی جلسات ستاد تنظیم بازار، بررسی روند قیمتی 18 قلم کالای اساسی در شهرستان و تثبیت روند قیمتها و عدم افزایش قیمتها در این شهرستان انجام شد.


۱۳۹۳/۴/۱۱ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن