تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805500716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خبر کوتاه از آذربایجان ‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




چند خبر کوتاه از آذربایجان ‌شرقی خبرگزاری رسا ـ معرفی اعضای شورای اداری سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی و برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بناب از مهمترین اخبار کوتاه استان است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، شورای اداری بسیج رسانه آذربایجان شرقی با تشکیل جلسه‌ای ضمن اهدای احکام اعضای شورای اداری سازمان به تبیین خط مشی ها، اهداف و برنامه های این سازمان در سال جاری پرداختند.
رسول ابراهیمی به عنوان جانشین، علیرضا ناصری به عنوان معاون طرح برنامه و مالی، سیدکمال طباطبایی به عنوان معاون تحلیل و بررسی، محمد رضا بخشعلی زاده به عنوان معاون فرهنگی، امیر کریم زاد شریفی به عنوان روابط عمومی، مرتضی مقدسی به عنوان معاون مستندسازان، عادل جعفر موحد به عنوان مسؤول امور ایثار گران، کریم صفری به عنوان مسؤول تربیت بدنی، علی قلیزاده به عنوان مسئول کانون فعالان رسانه ای، حجت الاسلام ایمانی به عنوان معاون تربیت آموزش و بسیج، امیر حسین میرزایی به عنوان مسؤول کمیته اقتصاد و صنعت  احکام خود را دریافت کردند.
طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه بناب برگزار شد
چهارمین دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه بناب در قالب ضیافت اندیشه استادان با موضوع معرفت شناسی اسلامی به مدت چهار روز از تاریخ 31 خرداد لغایت سوم مرداد با حضور تعداد 25 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.
حجت الاسلام ابراهیم زاده مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بناب در سخنانی به ضرورت برگزاری جلسات معرفت شناسی اسلامی اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای دوستانه، همدلی و مشارکت علمی و آشنایی بیشتر استادان از جمله دستاوردهای چنین دوره هایی است.
برگزاری مسابقه حفظ قرآن، برگزاری جلسه نقد فیلم توسط حجت الاسلام رسول حسن زاده استاد جریان شناسی ادیان و عرفان های نوظهور و جلسه مشاوره خانواده توسط حجت الاسلام ابراهیم زاده و جلسه راهکارهای تعمیق باورهای دینی در دانشگاه توسط حجت الاسلام اعلایی از جمله برنامه های جنبی این دوره بوده است.
مستند سرود آمریکا ننگ به نیرنگ تو، ساخته شد
آثار جاودانه تولید شده در فضای هنر انقلاب اسلامی، علاوه بر آنکه موقعیت تاریخی معینی را بازنمایی می‌کنند، برای آینده نیز حرف برای گفتن داشته‌اند. این ویژگی‌ها در آثار موسیقایی انقلاب اسلامی، برجستگی خاصی دارد. یکی از آثار بی‌مثال تاریخ هنر انقلاب اسلامی، سرود «امریکا، ننگ به نیرنگ تو» است که هنوز هم زنده و جریان ساز است.
این سرود مهم و راهبردی، اگرچه در واکنش به نیرنگ‌بازی‌های مداوم امریکا در سال‌های نخست انقلاب ساخته شد، اما شعر، ملودی و اجرای بی‌نظیرش، آن را به ورد عمومی ملت ایران تبدیل کرد. حکایت ساخت این سرود جاودانه و اثری که از خود برجای گذاشت، دستمایه ساخت مستندی شده است به نام «دادخواست». در این مستند، درواقع تاریخ شفاهی یکی از آثار هنرمندان انقلابی را مرور می‌کنیم.
مصاحبه با چهرهایی چون استاد حمید سبزواری (شاعر)، استاد احمدعلی راغب (آهنگساز)، استاد سید محمد میر زمانی (تنظیم‌کننده) و استاد اسفندیار قره‌باغی (خواننده) محور اصلی این مستند است. این هنرمندان به بازخوانی خاطرات خود از ایام ساخت سرود می‌پردازند. همچنین از زبان تعدادی از کارشناسان هنر انقلاب، ویژگی‌ها و آثار ملی و بین‌المللی سرود مورد تحلیل قرار می‌گیرد.
گفتنی است، مستند «دادخواست» در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی تولید شده و به‌زودی رونمایی می‌شود.
سرپرست جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز منصوب شد
حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه در سال های گذشته اقدامات موثری در بدنه سازمان برای ارتقای فرهنگی تبریز صورت گرفته است، اظهار کرد: باید با استمرار این برنامه ها و ارتباط با نخبگان و آغاز طرح های ماندگار گام های موثرتر برداشت.
گفتنی است، در این آیین از خدمات سیدرضا علوی مدیر عامل سابق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز تقدیر و حسین آذرنیا به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد. آذرنیا در مسوولیت هایی مثل معاونت فرهنگی هنری، مدیر امور قراردادها، مدیر امور اداری و مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز فعالیت داشته است./935/پ203/ب4



۱۳۹۳/۴/۱۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن