تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوی خود تحریمی اقتصادی در کشور گرفته شود/ مازندران فاقد پایانه صادراتی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نیازآذری:
جلوی خود تحریمی اقتصادی در کشور گرفته شود/ مازندران فاقد پایانه صادراتی است
بابل - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه  بسیاری از تحریم های موجود کشور به خود ما برمی‌گردد گفت: باید جلوی این خود تحریمی‌های اقتصادی در کشور گرفته شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیازآذری بعد ازظهر سه شنبه همزمان با روز صنعت و معدن به همراه فعالان تولیدی در بازدید از اداره صنعت ،معدن و تجارت بابل اظهار داشت: اقدامات بزرگ برای مردان بزرگی است که از سختی‌های مسیر نمی‌هراسند. وی عرصه تولید را عرصه ایثارگری برشمرد و گفت: با وجود واقف بودن به تنگناهای عرصه تولید اما به عنوان ایرانی اهل منطق و عمل هرگز میدان را خالی نخواهیم گذاشت تا محل جولان مستکبران شود.
 
نیازآذری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برون رفت از مشکلات اقتصادی را توجه به اقتصاد مقاومتی دانستند که این مهم محقق نخواهد شد مگر اینکه تولیدکنندکان وارد عرصه تولید شوند وراه را برای عرضه محصولات خارجی ببندند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات و تحریم های موجود به خود ما برمی‌گردد ،تصریح کرد : نباید دست به خود زنی زده و خود خود را تحریم کنیم بلکه باید جلوی هر نوع تحریم داخلی در کشور گرفته شود.
 
نماینده مردم بابل در مجلس با تاکید بر اینکه باید جلوی بخشنامه‌های مزاحم در مجلس گرفته شود ،اذعان داشت: نباید انتظار داشت طی  یکی دوسال با پروژه اقتصاد مقاومتی مشکل  اقتصادی کشور حل شود بلکه باید فرهنگ کار و چگونه کار کردن را بومی کرد.
 
نیازآذری نخستین گام برای خودکفائی را توجه به سرمایه ملی برشمرد وتصریح کرد : ایران از لحاظ داشتن پتانسیل عظیم دربخش نیروی انسانی مستعد و کارآمد زبانزد جهان است ومی‌تواند از این سرمایه ملی  وغنی در زمینه‌های مختلف بهره برد.
 
وی با تاکید بر اینکه وظیفه نماینده ایجاد شغل نیست ،افزود: مهم‌ترین وظیفه نماینده فراهم نمودن زیرساخت‌ها بوده که باید توسط دولت اجرایی شود.
 
این مسئول با اشاره به اینکه هنوزکار کردن در کشور ما بومی و فرهنگ سازی نشده اذعان داشت: هنوز این فرهنگ غلط  که باید پشت میز نشین ادارت باشند در بین جوانان ما وجود دارد در حالی که تنها راه  توسعه کشور رونق کسب کار در بازار است.
 
نیازآذری دیدگاه ادارات را نسبت به تولیدکنندگان نامناسب برشمرد واظهار داشت : تفکر ادارات ما هنوز مناسب نبوده و گاهی اوقات سخت گیری‌های زیاد ،تولید کننده را از کار پشیمان می‌کند ، باید مسیر را هموار کرد و به برند تجارت بابل توجه ویژه شود.
 
وی با اشاره به اینکه بابل دارای شاخص های مختلفی به خصوص در زمینه تجارت است ،افزود: چون تولید کنندگان وصنعتگران  قانون را از نزدیک لمس می کنند به خوبی می‌توانند نواقص آن را به ما انتقال دهند تا در تصویب و اصلاح بخشنامه‌ها وقوانین جدید لحاظ شود.
 
نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه مازندران فاقد پایانه صادراتی است، گفت: همچنین شهرستان بابل فاقد نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای توانمندی‌های تولیدی است که باید مدیریت شود.
 
وی به استقرار اتاق بازرگانی در بابل تاکید کرد و افزود: تاسیس شعبه بانک صنعت و معدن در بابل امری ضروری است.
 



۱۳۹۳/۴/۱۰ - ۱۶:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن