تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820096781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يکي از موانع توسعه شهر خرم آباد عدم ورود و جذب پيمانکاران قوي وغني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۱۹ب.ظ)
مهرابي عنوان کرد: يکي از موانع توسعه شهر خرم آباد عدم ورود و جذب پيمانکاران قوي وغني است شهردار خرم آباد گفت: يکي از موانع توسعه شهر خرم آباد عدم ورود و جذب پيمانکاران قوي وغني است.
به گزارش خبرگزاري موج ازخرم آباد، محمد مهرابي روزسه شنبه در نشست مطبوعاتي که در محل هتل شهرداري خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اينکه يکي از موانع توسعه شهر خرم آباد عدم ورود و جذب پيمانکاران قوي وغني است گفت: از هر فرصت براي توسعه شهرستان خرم‌آباد استفاده مي‌شود.
وي درخصوص پروژه هاي شهري گفت: پروژه هاي شهري درمسيررفت آمد جمعيت پانصدهزارنفره است که نياز به سرعت و دقت دارند..
وي با اشاره به اينکه دوپروژه تقاطع غير همسطح بلوار بهارستان و بلوار ولايت بالغ بر 100ميليارد تومان هزينه دارد گفت: 50 درصد اعتبارات از دولت و پنجاه درصد از منابع شهرداري هزينه مي شودکه 50 درصد اعتبارات از دولت ممکن است 3 تا 5 سال طول بکشد.
مهرابي با اشاره به بحث ساماندهي خودروها شخصي گفت: بالغ بر 2300خودرو در مديريت شهري ساماندهي شده ولي تا کنون 12500 سواري مسافر کش ساماندهي نشده است.
وي در خصوص نحوه تکميل سه پل جهادگران، ۹ دي و مازيار گفت: عمليات اجرايي اين سه پل پيشرفت خوبي داشته ايم.
مهرابي با پذيرش مسئوليت در خصوص آسفالت نامناسب خيابان‌ها، کوچه‌ها و معابر مرکز استان گفت: خرم آباد براي رسيدن به معابري استاندارد به آسفالت مناسب نيازمند است.
مهرابي عنوان کرد :اصلاح حواشي درياچه کيو ، نورپردازي ميادين اصلي شهر نظير و پل شهداو پل دارايي و مرکز مطهري ،و... از ديگر برنامه ها براي زيبا سازي شهر خرم آباد است.
وي دربخش ديگري از سخنانش درخصوص بازگشايي خيابان حافظ وانقلاب گفت: مطالعه اين طرح ها انجام شده است و با مسکن شهرسازي جلساتي داشته ايم که موانع را برطرف کنيم ، درخصوص خيابان حافظ شرکت عمران سازان استان لرستان درکنار نوسازي و بهسازي شهرخرم آّباد وچند تا سرمايه گذار ورود پيدا کرده است.
مهرابي در خصوص سنگ فرشهاي شهر خرم آباد گفت: پياده روها کل شهر اصلاح شود چند پيمانکار فراخواني شده پياده رو هاي شهر خرم آباد با مشارکت 50 درصد مردم و50 درصد شهرداري اصلاح مي شوند.
شهردار خرم آباد با اشاره به پروژه کوثر که به جاي ونک پارک سابق در دست اقدام قرار گرفته است تصريح کرد: يکي از شاخصه هاي مطلوب شهر شهر سازي است ، يک ارتفاع سازي با منظر زيبا با 30 طبقه ارتفاع است که هيچ سرمايه گذاري ورود پيدا نمي کند مگر با تلاش و کوشش که بخواهد 300ميليارد هزينه کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن