تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه: خودداری کی یف از تمدید آتش بس نشانه بدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روسیه: خودداری کی یف از تمدید آتش بس نشانه بدی است مسکو - ایرنا- ولادیمیر چیژوف نماینده دایم روسیه در اتحادیه اروپا، خودداری مقام های کی یف از تمدید آتش بس با شبه نظامیان جدایی طلب در شرق اوکراین را نشانه بدی توصیف کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از ایتارتاس، چیژوف روز سه شنبه گفت: در این شرایط اجرایی کردن طرح صلح پیشنهادی پترو پوروشنکو رییس جمهوری اوکراین دشوارتر شده است.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره روابط روسیه و اتحادیه اروپا و وضعیت گفت و گو های دو طرف افزود: پیشنهاد تازه ای برای برگزاری دور جدید نشست روسیه- اتحادیه اروپا ارایه نشده است.
پترو پوروشنکو رییس جمهوری اوکراین روز سه شنبه پس از انقضای مهلت آتش بس یکجانبه اعلام شده از سوی کی یف در مناطق ناآرام شرق این کشور از تمدید آن خودداری کرد.
به دنبال این اتفاق حملات نیروهای دولتی اوکراین به مقر شبه نظامیان جدایی طلب در استان های دونتسک و لوهانسک در شرق این کشور امروز از سر گرفته شد.
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه دو روز قبل خواستار تمدید اتش بس در مناطق شرق اوکراین شده بود.
اروپام/518 **1010

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن