تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزيره خارگ نيازمند احداث يک کلينيک تخصصي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۲ب.ظ)
بخشدار ويژه خارگ عنوان کرد؛ جزيره خارگ نيازمند احداث يک کلينيک تخصصي است بخشدار ويژه خارگ گفت: نيازمند احداث يک کلينيک تخصصي به همراه پزشک متخصص در اين جزيره مي باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج؛ حسن ابراهيمي اظهار داشت: ماه رمضان بهترين فرصت است تا انسان زمينه رشد معنوي و اخذ و تحصيل مکارم اخلاق را در خود فراهم کند.
وي بر بهبود فضاي فيزيکي بهداشت و درمان صنعت نفت تاکيد کرد و افزود: بايد براي بهبود وضعيت نرم افزاري و زيرساختي بهداشت ودرمان صنعت نفت در جزيره خارگ و ارائه خدمات شايسته به مردم شريف اين جزيره که نماد مقاومت و ايستادگي هستند کوشيد.
فرماندار بوشهر تصريح کرد: مستقيما در بخش بهبود و ارتقا سلامت و بهداشت جزيره خارگ ورود خواهم کرد و اميدواريم مردم خارگ از اين خدمات ويژه بهره‌مند شوند.
ابراهيمي با اشاره به اينکه هدف ما بهبود شرايط سلامت براي عموم مردم است، گفت: سياستها و برنامه هاي دولت در کنار توسعه سلامت، در برگيرنده تدارک غذاي سالم ، مناسب و ارزان قيمت براي تمام جمعيت خواهد بود.
بخشدار ويژه خارگ نيز اظهار داشت: با برنامه ريزي هايي که اخيرا داشتيم اميدواريم در رفع موانع قرارداد سلامت پزشکي بوميان جزيره خارگ گام هاي موثري در تا پايان سال جاري برداريم.
علي قاسمي با بيان اينکه مردم خارگ به دليل عدم دسترسي به کلينيک هاي تخصصي رنج مي برند، عنوان کرد: بيمارستان صنعت نفت به عنوان تنها مرکز درماني اين جزيره مهم و استراتژيک هم بيماران شرکتي و هم افراد بومي را پذيرش مي‌کند ولي ما نيازمند احداث يک کلينيک تخصصي به همراه پزشک متخصص در اين جزيره مي باشيم.
وي با تقدير از زحمات رئيس بهداشت و درمان و مديريت عمليات عمومي خارگ، افزود: در راستاي حمايت از بيماران خاص و اعزام هوايي بيماراني که نيازمند مراقبت‌هاي ويژه هستند، بدون دريافت هزينه و به صورت رايگان به بيرون از جزيره منتقل مي شوند.
بخشدار ويژه خارگ با بيان اينکه وجود پزشکان متخصص باعث بهبود شرايط درماني در اين جزيره مي شود، تصريح کرد: اخيرا طي رايزني ها و اقداماتي که انجام داديم، در راستاي بهبود شرايط درماني با همکاري بهداشت و درمان صنعت و نفت و دانشگاه علوم پزشکي بوشهر زمينه حضور پزشکان متخصص به اين شهرستان را فراهم خواهيم کرد.
قاسمي خاطرنشان کرد: با پيگيري هايي که با رئيس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ و رايزني هايي که با تهران انجام شد، بزودي قرارداد سلامت پزشکي، بين دانشگاه علوم پزشکي و بيمارستان صنعت نفت خارگ منعقد خواهد شد تا مردم اين جزيره بتوانند از درمان مورد نياز با پرداخت هزينه کم و بهره‌گيري از پزشکان متخصص در اين جزيره بهره‌مند شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن