تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818911059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير از دستگاه‌هاي خدمت‌رسان در نيمه شعبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
تقدير از دستگاه‌هاي خدمت‌رسان در نيمه شعبان در جلسه شوراي اداري استان قم از مديران دستگاه‌هاي خدمت‌رسان به دليل فعاليت در ايام نيمه شعبان و همچنين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و سالروز قيام 15 خرداد تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، جلسه شوراي اداري استان قم با حضور مديران و مسئولان دستگاه‌هاي اداري و اجرايي استان قم در تالار معصوميه استانداري قم برگزار شد. در اين جلسه آيت‌الله ابوالفضل بهاء‌الديني از اساتيد اخلاق به بيان آفاتي که ممکن است گريبانگير مديران شود پرداخت و نکات اخلاقي را متذکر شد.
در اين جلسه همچنين دو معاون استاندار قم به ايراد سخن پرداختند و برخي از نکات را در خصوص مسئله بودجه استان و همچنين خدمات ارائه شده از سوي دستگاه‌ها در ايام نيمه شعبان و 14 و 15 خرداد ستودند.
حسن رضوي معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم در اين جلسه با اشاره به اينکه با گذشت چهار ماه هيچ تخصيصي در راستاي منابع عمراني نداشتيم، اظهار کرد: اميدواريم تا اوايل مرداد ماه نخستين تخصيص را در کارهاي عمراني داشته باشيم.
وي با اشاره به اينکه حدود 20 روز تا پايان سال مالي باقي مانده، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها مباحث مالي را به گونه‌اي دنبال کنند که مشکلي در جذب اعتبار نداشته باشند.
معاون برنامه‌ريزي و اشتغال استاندار قم با اشاره به اينکه مديران بايد در جذب اعتبارات به ويژه در بخش طرح‌هاي ملي جديت داشته باشند، گفت: استاندار قم از ابتداي سال با جلسات مکرري که با وزرا داشته، اين مسئله را در اولويت قرار داد و لازم است مديران نيز به جذب اعتبارات ملي حساسيت داشته باشند.
ابوالفضل اسماعيلي معاون امور زائرين استاندار قم هم در اين جلسه طي سخناني از تمامي دستگاه‌هاي دست‌اندرکار برگزاري مراسم نيمه شعبان و نيز مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد، تقدير و تشکر کرد.
در بخش پاياني اين جلسه با حضور استاندار قم از شهردار قم، فرمانده سپاه علي بن ابي‌طالب، معاون امور زيربنايي شهرداري قم، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، رئيس پليس راه فرماندهي نيروي انتظامي، مديرکل سياسي امنيتي استانداري قم و رئيس مرکز حوادث و فوريت‌هاي پزشکي قم به دليل خدمات ارائه شده در ايام 14 و 15 خرداد تجليل به عمل آمد.
همچنين در اين جلسه از خدمات معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري قم، معاون خدمات شهري شهرداري،‌ معاون فرهنگي مسجد مقدس جمکران، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا، مديرعامل جمعيت هلال احمر و... به دليل خدمات ارائه شده در ايام نيمه شعبان تقدير شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن