تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي عمليات اصلاح پل قديم تقاطع محور قنوات با آزادراه قم - کاشان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۸ب.ظ)
مدير ساخت و توسعه راه‌هاي استان قم خبر داد: اجراي عمليات اصلاح پل قديم تقاطع محور قنوات با آزادراه قم - کاشان مدير ساخت و توسعه راه‌هاي استان قم از اجراي عمليات اصلاح پل قديم تقاطع محور قم - قنوات با آزادراه قم - کاشان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس فراهاني گفت: بهسازي و اصلاح دهانه پل شامل افزايش ارتفاع، اصلاح قوس و اتصال به بلوار اصلي است.
وي خاطرنشان کرد: دهانه پل که بيش از عمليات احداث بلوار قم - قنوات و اضافه کردن يک دهانه پل باکسي در تقاطع مذکور، تنها پل اين مسير در تقاطع با آزادراه قم- کاشان بوده، به دليل ارتفاع نامناسب و همچنين افزايش تردد در مسير مذکور، به منظور اصلاح و بهسازي در دستور کار قرار گرفت که عمليات عمراني آن چند روزي مي‌شود، آغاز شده است.
فراهاني اصلاح و بهسازي پل را موجب افزايش ايمني تردد در اين مسير دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به افزايش ارتفاع و به ويژه افزايش شعاع قوس باند متصل به آن ضريب ايمني تردد در اين نقطه بالا رفته و موجب کاهش حوادث جاده‌اي در اين مسير مي‌شود.
شايان ذکر است، طرح احداث بلوار قم - قنوات (شهيد فهميده) که به طول تقريبي 9 کيلومتر است از سال 91 آغاز شده و تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن