تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805170284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز خرسندی از واکنش سریع کرباسیان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ابراز خرسندی از واکنش سریع کرباسیان
کد خبر: ۴۱۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 01 July 2014


نماینده تهران که همراه با چند نماینده دیگر مجلس در نامه ای خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی هشدار داده بود، از پیگیری موضوع توسط مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خبر داد.

احمد توکلی در گفت و گو با خانه ملت، در پاسخ به این سوال که نظر شما درخصوص ابراز بی اطلاعی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تخلفات مجتمع آلومینیوم المهدی چیست، اظهارداشت: فکر می کنم اشکالی در کار پیش آمده که ایشان از تخلفات مطلع نشدند زیرا این بحث مدت زیادی است که در دستگاههای نظارتی مطرح شده است.

توکلی که خود از امضا کنندگان نامه خطاب به رئیس سازمان خصوصی سازی در انتقاد نسبت به واگذاری این شرکت است، در ادامه گفت: پیرو شکایت کارکنان صدیق آن شرکت و ارسال اسناد مفصل درباره تخلفات انجام شده ، این تخلفات را طی نامه ای در تاریخ 20 خردادماه خدمت آقای کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو ارائه دادم که امروز (سه شنبه) ایشان به بنده پاسخ داد که موضوع در حال رسیدگی است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: در پاسخ مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)آمده است که تیمی مسئول رسیدگی به موضوع شده و اگر ثابت شود که تخلفی صورت گرفته برخورد مقتضی انجام خواهد شد. همچنین اشاره کردند کسانی که منفصل از خدمت شده بودند، جز یک نفر که پرونده اش در دادسرا در حال رسیدگی است ، باقی بر سر کار برگشته و حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند.

توکلی گفت: این خبر خوشی است و خوشحالم که آقای کرباسیان به سرعت واکنش نشان دادند و به موضوع رسیدگی می کنند. امیدوارم نتیجه هرچه هست برای ملت خیر باشد و با تخلفات احتمالی با قاطعیت برخورد شود.

وی گفت: این درخواستی که از سازمان خصوصی سازی داشتیم تا شرکت آلومینیوم المهدی به دلیل تخلفات واگذار نشود، درخواست درستی است زیرا شرکتی که متهم به سوء استفاده است قابل واگذاری نیست.

توکلی ابراز امیدواری کرد سازمان خصوصی سازی هم این مورد را رعایت کند.

به گزارش خانه ملت،  7 تیرماه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به واگذاری عجولانه مجتمع آلومینیوم المهدی ابراز نگرانی کردند و در نامه ای به رئیس سازمان خصوصی سازی نسبت به تقدم واگذاری در بورس به واگذاری در مزایده تذکر داده شده و تصحیح فرایند واگذاری درخواست شده است.
نمایندگان در این نامه همچنین اعلام کرده اند که بنابر گزارش های واصله قابل اعتنا، دارایی ها و مواد اولیه این واحد بیش از قیمت پایه مزایده این مجمتع است.
 
نمایندگان در این نامه با اشاره به احتمال بروز تخلفات و سوء استفاده های متعدد در این مجمتع، از ورود دستگاه های نظارتی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به این موضوع خبر داده و خواستار توقف این واگذاری تا زمان تعیین تکلیف این مسایل شده اند.
 
این نامه به امضای نمایندگان از کمیسیون های مختلف مجلس از جمله محمدرضا پورابراهیمی، غلامرضا تاجگردون، الیاس نادران، علیرضا زاکانی، احمد توکلی، علی محمد احمدی، محمد حسن نژاد، محمد رجایی و هادی قوامی رسیده است.
 
براساس آگهی عرضه سهام منتشره در روزنامه‌های اقتصادی، سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی و مقررات مربوط به آن، نسبت به واگذاری شرکت مجتمع آلومینیوم المهدی به همراه ۱۰۰ درصد ارزش دارایی‌های طرح آلومینوم هرمزال به بخش‌های خصوصی یا تعاونی اقدام نماید.
 
جعفر سرقینی نیز در واکنش به اظهارات اخیر احمد توکلی، نماینده تهران در مجلس درباره بررسی اسناد تخلفات گسترده در مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال گفته است سازمان بازرسی در حال بررسی موضوع بوده و در همین حال مطلبی نیز از سوی برخی مدیران داخلی این شرکت درباره تخلفات و سوءاستفاده های شرکت مطرح شده که البته به نظر ما موضوع خاصی نبوده اما مجموع مباحث مطروح در دست بررسی است اما تاکنون ﮔﺰارش ﺗﺨﻠﻔﯽ درﺑﺎره اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮع ﺑﻪ دﺳﺖ ﻣﺎ ﻧﺮﺳﯿﺪه اﺳﺖ.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن