تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803278908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حریفان تیم ملی والیبال در دورنهایی لیگ جهانی چه تیم‌هایی هستند؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حریفان تیم ملی والیبال در دورنهایی لیگ جهانی چه تیم‌هایی هستند؟
برای کسانی که بازی‌های تیم ملی را در یک ماه اخیر ندیده‌اند شاید این مسئله یک رویا باشد اما حالا همه ان ایرانی‌هایی که درخشش تیم ملی کشورمان برابر سه تیم ایتالیا، برزیل و لهستان را دیده‌اند این نه یک رویا که یک خواسته دست یافتنی است که تیم ملی کشورمان را 20 جولای در فلورانس و در بازی فینال این رقابت‌ها ببینند.
کد خبر: ۴۱۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ - 30 June 2014


تیم ملی والیبال ایران با درخشش خود در فصل 2014 توانست به‌عنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در دور نهایی این لیگ را کسب کند و حالا یکی از شش تیم برتر دنیاست. در روزهایی که جام‌جهانی فوتبال خبر یک رسانه‌های دنیا هستند درخشش تیم ملی والیبال در لیگ جهانی، والیبالیست‌های ایرانی را به خبر یک رسانه‌های ورزشی ایران بدل کرده است. اتفاق بزرگی در تاریخ ورزش کشورمان که شاید حالا حالاها هضم آن برایمان ممکن نباشد.


به گزارش تابناک، روند رو به رشد والیبال ایران در سال‌های اخیر دل همه ورزش‌دوستان ایرانی را شاده کرده و نکته جالب در این خصوص این است که موفقیت‌های والیبال در ایران نه مثل سایر رشته‌ها حاصل جرقه‌ها و اتفاقات که نتیجه یک فرآیند مستمر روبه رشد است که خدا رو شکر فعلا قصد توقف ندارد. کسب مجوز حضور در لیگ جهانی، حضور درخشان در نخستین دوره حضور در این رقابت‌ها و حالا حضور در دور نهایی لیگ جهانی و تلاش برای قهرمانی در این لیگ! برای کسانی که بازی‌های تیم ملی را در یک ماه اخیر ندیده‌اند شاید این مسئله یک رویا باشد اما حالا همه ان ایرانی‌هایی که درخشش تیم ملی کشورمان برابر  سه تیم ایتالیا، برزیل و لهستان را دیده‌اند این نه یک رویا که یک خواسته دست یافتنی است که تیم ملی کشورمان را 20 جولای در فلورانس و در بازی فینال این رقابت‌ها ببینند.


ایران در گروه A این رقابت‌ها از نظر عنوان در انتهای جدول قرار داشت. هر سه تیم حاضر در گروه ایران سابقه حداقل یک قهرمانی جهان را داشتند. بگذریم از اینکه برزیل و ایتالیا عنوان‌دارترین تیم‌های این رقابت‌ها محسوب می‌شدند. اما نتیجه کار کاملا متفاوت بود و ایران در حال حاضر صدرنشین این گروه است و هر یک از این سه تیم را حداقل یکبار با نتیجه 0-3 شکست داده است.


حالا هواداران ایرانی والیبال می‌خواهند بدانند که سرنوست تیم ملی کشورمان در بازی‌های دور نهایی در فلورانس چگونه خواهد بود. شش تیم حاضر در دورنهایی به این ترتیب تعیین می‌شود که علاوه بر ایتالیا میزبان دو تیم برتر گروه‌هایA و B به همراه قهرمان دسته دوم این رقابت‌ها که رقابتی است میان صدرنشین‌های گروه های C-D-E-F شش تیم برتر دور نهایی را تشکیل می‌دهند که در دو گروه سه تیمی به رقابت‌ با هم می‌پردازند و سپس تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری برگزارکننده دیدارهای نیمه نهایی خواهند بود. در ادامه، تیم های برنده این مرحله برای کسب مدال طلا و بازنده ها برای کسب مقام سوم مصاف خواهند داد. تیم های سوم هر گروه نیز بر اساس امتیازی که کسب کرده اند، بدون انجام مسابقه در رده های پنجم و ششم قرار می گیرند.


تا کنون از جمع این شش تیم تکلیف دو تیم مشخص شده و ایران و ایتالیا با قرار گرفتن در رده اول و دوم گروه خود در هر یک از دو دسته دور نهایی حضور دارند. صدر نشین شدن در این گروه ما را با تیم دوم گروه A  و همین‌طور تیم دوم گروه B هم گروه می‌کند. تیم دوم گروه A این رقابت‌ها که یکی از تیم‌های برزیل یا لهستان خواهد بود که ما تجربه بازی برابر هردوی آن‌ها را داریم و به مدد همین تجربه و با توجه به دو بازی پیش‌رو و تاثیرگذاربودن نتایج بازی ایران در تعیین تیم دوم می‌توانیم خودمان یکی از دو حریف خود را انتخاب کنیم. در گروه B هم در حال حاضر تیم‌های آمریکا، روسیه، صربستان و بلغارستان حضور دارند که آمریکا با 21 امتیاز صدرنشین است و روسیه و صربستان با 18 و 17 امتیاز در تعقیب این تیم هستند. در هفته ششم لیگ جهانی والیبال صربستان موفق شد تا با پیروزی بر بلغارستان همچنان مدعی صعود به دور نهایی باشد. صربستانی ها تیم های قدرتمند امریکا و لهستان را تعقیب می کنند. باید دید کدام یک از این دو تیم در نهایت در رده دوم جدول رده بندی گروه B قرار خواهند گرفت و حریف ایران در دور نهایی خواهندبود.


در سوی مقابل ایتالیا هم با تیم اول گروه B و قهرمان دسته دو هم گروه خواهد شد.


هفته پایانی لیگ جهانی در دور مقدماتی در جریان است و کم‌کم تکلیف چهار تیم دیگر مرحله نهایی هم مشخص خواهد شد و حالا سرنوشت ایران برای تعیین رقابیش در دستان خودش است و تیم با کسب نتایج مطلوب در بازی‌های دو بازی پیش‌رو می‌تواند مسیر هموارتری را برای خودش در لیگ جهانی رقم بزند.


برای آشنایی بیشتر با جداول گروه‌ها و دسته‌های مختلف لیگ جهانی اطلاعات زیر را مرور کنید:
جدول رده بندی گروه ها در پایان هفته ششم :


گروه A


1-ایران 19 امتیاز


2-ایتالیا 19 امتیاز


3-برزیل 11 امتیاز


4-لهستان 11 امتیاز


گروه B


1-امریکا 21 امتیاز


2-روسیه 18 امتیاز


3- صربستان 17 امتیاز


4- بلغارستان 4 امتیاز


گروهC


1-بلژیک 23 امتیاز


2-کانادا 17 امتیاز


3-فندلاند 12 امتیاز


4-استرالیا 8 امتیاز


گروه D


1-فرانسه 30 امتیاز


2- آرژانتین 25 امتیاز


3- آلمان 14 امتیاز


4- ژاپن 3 امتیاز


گروه E


1-هلند 18 امتیاز


2- پرتغال 16 امتیاز


3- جمهوری چک 15 امتیاز


4- کره جنوبی 11 امتیاز


گروهF


1-کوبا 15 امتیاز


2- ترکیه 13 امتیاز


3- مکزیک 6 امتیاز


4- تونس 2 امتیاز














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن