تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش همه مساجد شهر تلعفر را منفجر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داعش همه مساجد شهر تلعفر را منفجر کرد


یک منبع امنیتی عراق در استان نینوا اعلام کرداعضای گروه تروریستی و تکفیری داعش در ادامه حملات خرابکارانه و تروریستی خوددر استان نینوا، همه مساجد و حسینیه های شهر تلعفر را منفجر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از خبرگزاری المسله از نینوا، عناصر تروریستی داعش همه مساجد و حسینیه ها را در شهر تلعفر در استان نینوا منفجر و ویران کردند . گروه دولت اسلامی در عراق و شام در روزهای آخر ماه خرداد گذشته با یورش به استان نینوا بسیاری از شهرهای این استان از جمله تلعفر را تحت کنترل خود درآورد . گفتنی است اهالی شهر تلعفر در اواسط ماه ژوئن ( 26 خرداد) به فرمانده نیروهای مسلح عراق هشدار داده بودند که عناصر داعش در ساعات آینده به تلعفر حمله خواهند کرد.
 
رئیس کمیسیون امنیتی استان دیاله در عراق گفت:  افراد مسلح (تروریست های داعش) همچنین بسیاری از بخش های منطقه العظیم را در این استان بمب گذاری کرده اند تا خانواده هایی که از ناآرامی های این مناطق به مناطق امن تر گریختند نتوانند به خانه هایشان بازگردند.

صادق الحسینی افزود: بخش های زیادی از منطقه العظیم بمب گذاری شده است و خنثی کردن این بمب ها نیازمند تلاش زیادی است، این شهر در حال حاضر شهری بمب گذاری شده است و نیروهای امنیتی نیز با استقرار در برخی مناطق در پی تامین امنیت این منطقه هستند.

هم زمان محمد العبیدی از اعضای شورای محلی العظیم خسارات وارده به خانواده های این منطقه را بیش از 30 میلیارد دینار بر آورد کرد و گفت:  این خسارات به دلیل تخریب اراضی کشاورزی، محصولات زیر کشت، تخریب منازل، کشتار چارپایان و تخریب خودروها و لوازم منزل است.

وی با بیان اینکه آنچه بر سر العظیم آمده است در حد فاجعه انسانی است، افزود: بسیاری از خانواده هایی که از دست تروریست ها متواری شده اند در بیابان ها زندگی می کنند.
 


دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن