تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال قطع همکاری رسول خطیبی با تراکتور سازان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: احتمال قطع همکاری رسول خطیبی با تراکتور سازان خبرگزاری پانا: لیست خروجی ها و ورودی های تراکتور سازی هماهنگ نیست و اوضاع این تیم در لیگ چهاردهم بحرانی به نظر می رسد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير ساعت 10:12



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، در حالیکه تیم های حاضر در لیگ برتر مراحل آماده سازی خود را طی می کنند و بیشتر تیم ها با گذراندن برنامه های بدنسازی وارد کارهای تاکتیکی شده اند، اوضاع در تبریز یکی از پیچیده ترین دوران خود در چند سال اخیر را سپری می کند.
پس از کش و قوس های فراوان در انتخاب سرمربی سرانجام سکان هدایت تراکتور سازی به رسول خطیبی جوان سپرده شد و او فعالیت خود برای جذب مهره های مورد نظر را آغاز کرد. اولین خرید رسمی تراکتور محسن فروزان بود که به شکلی غیر حرفه ای و آماتور در حالی که با تراکتور تمرین می کرد، به مذاکره با استقلال پرداخت و با جدا شدن از نماینده تبریز به استقلال پیوست.
نگاهی به لیست جدا شده های تراکتور نشان می دهد که تاثیرگذارترین مهره های این تیم به سایر باشگاه ها پیوسته اند: " محمد نصرتی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی، میلاد فخرالدینی، سعید دقیقی، محمد حسین مهر آزما و محسن فروزان "
اما در مقابل بازیکنانی که با تراکتور قرارداد امضا کرده اند عبارتند از: " سامان نریمان جهان، میر هانی هاشمی و فرید کریمی"
تا به امروز نام های زیادی مانند حنیف عمران زاده، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، احمد آل نعمه و ... شنیده شده که با تراکتور پای میز مذاکره نشسته و برخی با خطیبی به توافق رسیده اند اما خبری از قرارداد نیست. توافق برخی ستاره ها با خطیبی و عدم بسته شدن قرارداد بین آنها و تراکتور سازی در کنار کوچ یک به یک ستاره ها از تبریز گفته می شود نکته ای است که خطیبی را آزرده خاطر کرده و با ادامه این روند احتمال می رود خطیبی با تراکتور سازی قطع همکاری کند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن