تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیبی: 80 درصد ترکیب تراکتورسازی پس از سه سال بومی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیبی: 80 درصد ترکیب تراکتورسازی پس از سه سال بومی می شود تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:80 درصد ترکیب اصلی این تیم با توجه به برنامه سه ساله تدوین شده از سوی مسئولان باشگاه ، بومی می شود.


رسول خطیبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بومی سازی و جوان گرایی در تیم های بزرگی همچون تراکتورسازی بسیار سخت و پیچیدگی های خاص خود را دارد، افزود: می توان با صبر و حوصله و البته کمک رسانه ها و هواداران در این مسیر با موفقیت گام برداشت.
وی اظهار کرد: اینکه در سال اول حضورم در تراکتورسازی انتظار اضافه شدن نفرات بومی به تیم وجود داشته باشد، امری غیرممکن است و در فوتبال حرفه ای درست نیست، چرا که باید بسترها و زمینه های لازم و کافی برای این موضوع به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مهیا شود.
خطیبی گفت: در سال اول فقط می توان حداکثر 20 درصد ترکیب تیم را بومی سازی کرد که آن هم با توجه به شرایط مسابقات و وضعیت عمومی تیم قابل دسترسی است و تلاش خواهم کرد این وضعیت را در تیم حاکم کنم.
وی خاطرنشان کرد که جذب بازیکنان براساس شاخص های تعریف شده باید ازامسال مورد توجه قرار گیرد . با اضافه شدن چند بازیکن جوان و بومی به تیم می توان به تدریج و در مدت زمان سه ساله آنها را آماده حضور در ترکیب اصلی کرد.
خطیبی استعدادهای ناب و سرشار از انگیزه را یکی از بزرگترین و بهترین مزیت های آذربایجان در فوتبال عنوان و اظهار کرد: باید تمام باشگاه ها و تیم های حاضر در لیگ برتر، دسته یک و دسته دو باشگاه های کشور نسبت به شناسایی و استعدادیابی اقدام کنند.
وی گفت: در این صورت می توان فوتبال آذربایجان را همچون سال های گذشته به کشور و جهان معرفی کرد تا تیم های این دیار با نفرات بومی خود قله های افتخار و ترقی را طی کنند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، یکی از مهمترین مزیت های بومی سازی در تیم های تبریزی را ارتقای تعصب تیمی عنوان کرد و افزود: نباید از نظر دور داشت که اغلب بازیکنان غیر بومی به خاطر مسایل مالی در تیم های تبریزی توپ می زنند و آن گونه که باید به پیراهن تیم خود عرق و تعصب نشان نمی دهند.
خطیبی لازمه رسیدن به هدف 80 درصد ترکیب بومی در تراکتورسازی را صبوری و حمایت هواداران دانست و از رسانه ها درخواست کرد در این زمینه مسوولان باشگاه و کادرفنی را کمک کنند.
7236/587**1581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن