تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده های ورودی حوزه قضایی 20 درصد کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان فاضلیان:
پرونده های ورودی حوزه قضایی 20 درصد کاهش یافته است
گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه آهنگ رشد جرم در استان گلستان کندتر شده، گفت: پرونده های ورودی حوزه قضائی 20 درصد کاهش یافته است.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد فاضلیان شامگاه یکشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با اعلام این خبر گفت: سال 91 ورودی پرونده ها به دادگستری ها 10 تا 15 درصد نسبت به سال پیش از آن رشد داشت در حالیکه این رقم در سال 92  فقط سه درصد بود و در سال جاری نیز آمار و ارقام در برخی از حوزه های قضایی از کاهش 20 درصدی ورودی پرونده نسبت به مدت مشابه قبل حکایت دارد. وی افزود: هر چند هنوز نتوانسته ایم میزان ورودی پرونده به محاکم استان را منفی کنیم اما همین کند شدن آهنگ ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی نیز حاکی از آن است کاری که آغاز کرده ایم در مسیر درست ، پیش می رود. رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه هنوز با ایده آل ها فاصله داریم ابراز امیدواری کرد: با ابلاغ قانون جدید پیشگیری از وقوع جرم و به صحنه آمدن همه دستگاه های اجرایی، توفیقات خوبی در این بخش حاصل شود. فاضلیان تصریح کرد: در لایحه پیشگیری از وقوع جرم ، وظایف همه دستگاه ها مشخص شده و هر دستگاه نیز باید در قبال وظایف خود ، پاسخگو باشد، اگر می خواهیم در بخش پیشگیری از وقوع جرم به  نتیجه برسیم باید با آگاه کردن مردم از خطر بالقوه ای که آنان  را تهدید می کند، برنامه های پیشگیرانه را به دغدغه ی عمومی تبدیل کنیم.


۱۳۹۳/۴/۹ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن