تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818998741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات مخالفان مداخله مجدد نظامی آمریکا در عراق در نیویورک


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تظاهرات مخالفان مداخله مجدد نظامی آمریکا در عراق در نیویورک نیویورک- ایرنا- صدها تن از کنشگران صلح آمریکایی روز یکشنبه با برگزاری تجمعی در شهر بوفالوی ایالت نیویورک، خواستار خودداری کاخ سفید از مداخله مجدد نظامی در عراق شدند.


به گزارش ایرنا در این تجمع که توسط گروه ضد جنگ ˈوسترن نیویورکˈ برگزار شد، راهپیمایان پلاکاردهایی مبنی بر مخالفت با هرگونه اقدام نظامی در عراق را با خود حمل می کردند.
«جنیفر روز» از فعالان ضد جنگ در سخنانی برای تجمع کنندگان گفت: دولت آمریکا در گذشته راه حل نظامی را آزموده و هیچگاه از آن پاسخ مناسبی دریافت نکرده است.
از هنگام شدت گرفتن بحران عراق و طرح دوباره موضوع مداخله نظامی آمریکا، شهرهای مختلف این کشور شاهد چندین تجمع اعتراض آمیز بوده است. از جمله شیکاگو، بستون و نیویورک در 10 روز گذشته شاهد چند تجمع از سوی کنشگران ضد جنگ بوده است که مخالفت خود را با هرگونه اقدام نظامی در عراق اعلام کرده اند.
ارتش آمریکا در سال 2003 در دوران ریاست جمهوری جورج بوش پسر، دست به حمله نظامی به عراق زد و آن کشور را اشغال کرد. از هنگام اشغال عراق تا خروج نیروهای آمریکایی از آن کشور، چهار هزار و 400 سرباز این کشور در عراق کشته شدند.
اشغال عراق 1.7 تریلیون دلار هزینه برای آمریکا هزینه داشت و این مساله موجب نارضایتی گسترده در میان مردم بویژه طبقات فقیر و متوسط آمریکا شده است.
اروپام 1908 ** 2023

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن