تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزوده شدن کليد مرگ به اندرويد و ويندوزفون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۲۳:۲۱ب.ظ)
افزوده شدن کليد مرگ به اندرويد و ويندوزفون شرکت‌هاي مايکروسافت و گوگل قصد دارند در آينده‌اي نزديک به سيستم‌هاي عامل همراه خود کليد مرگ اضافه کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، اين امکان موجب خواهد شد تا کاربران از امنيت اطلاعات خود اطمينان بيشتري داشته باشند. اين کليد مرگ در صورت سرقت دستگاه کاربر به او اجازه مي‌دهد تا به‌ صورت کامل دستگاه را از کار بيندازد و درست بر اساس معناي اين عملکرد، موجب مرگ تلفن همراه مربوطه بشود.
اين سيستم در حال حاضر بر روي سيستم‌ عامل iOS و نسخه 5s از سري آيفون وجود دارد و در ايالات متحده آمريکا موجب کاهش بيست‌ درصدي سرقت اين نوع از دستگاه شده است. هنوز گوگل و مايکروسافت اعلام نکرده‌اند که چه هنگام اين امکان به گوشي‌هاي داراي سيستم‌هاي عامل اين دست افزوده خواهد شد.
مسوولان اين شرکت‌ها تنها از عبارت نسخه‌هاي آينده براي افزوده شدن کليد مرگ به گوشي‌ها ياد کردند از ارائه زمان دقيق براي عرضه اين قابليت خودداري نمودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن